2011年7月5日 星期二

人字拖行山遠征@深井

友人搬入青龍頭眨下眼原來都4年,成日話入去探下佢兼四圍逛逛,一直都無成事,喱日閃電夾到時間,雖然山長水遠,即管去走一趟!


青龍頭的96M小巴站總站 / 圓墩郊遊徑 / 迷你size的深井水塘

以前坐車經過屯門公路都唔知幾多次,但就從來未走過青山公路,所以深井、青龍頭甚至黃金海岸通通都大鄉里無去過!不過原來交通都OK,在荃灣地鐵站有小巴直入,去到深井才發現原來都幾大地方。


深井水塘大壩 / 人跡罕至的水塘 / 山腰的路標

到達青龍頭會合友人後,

佢提議先上山逛逛。OMG!乜唔係去海邊逛下就算架喇咩?我仲剩係著人字拖咋喎,不過算啦,聽佢講條行山徑只係好短,相信冇問題吧!結果沿山路上到山腰的大欖郊野公園已經成身汗,而且仲做埋惡蚊大餐,希望無白紋伊蚊啦!上到郊野公園見有廁所,幾乎想係果度沖個涼先……


沿郊遊徑上山,山腰有個大欖郊野公園燒烤場 / 仲有太極場 / 荒廢了的深井公立學校

再行上山一陣就見到深井水塘。之前行過城門、大潭篤、鶴藪那些mini水塘,但都不及深井這個袖珍,大壩上釣魚的人也不多,感覺似荒廢了千百年的遠古文明遺址。為免餵蚊,稍作休息就拿拿林落返山。


碧堤半島幾豪 / 嘉頓麵包廠……咦!小學時係咪黎參觀過呢?

臨離開行山徑,見到有座荒廢古宅,原來係深井公立學校,正門上還刻有1961的年份,已經有半個世紀的歷史,政府好應該活化下,否則就浪費了。沿路穿出深井街市就來到碧堤半島,又入商場洗個臉歎陣冷風先再起行!


沿海邊一直行去汀九,青山公路風景確實幾靚,有異國風情 / 遙遙望見汀九橋

之後行過少少見到嘉頓麵包廠,記得細個時學校有去參觀過益力多廠、太古汽水廠、華僑日報之類,嘉頓都好似有去過,咁睇黎基爾其實曾幾何時都踏足過深井,只是當時年紀小忘記了……可惜喱日嘉頓無開門,否則會入去買下餅。


機場核心計劃展覽中心 / 很古雅的一座西式別墅,現在已改建成展覽館

行無耐又見到喱座機場核心計劃展覽中心,又入去過冷河先!原來這座以香港機場核心計劃為主題的展覽館早在1996年已開設,由於免費入場,聽聞不少大陸團都會安排黎參觀,基爾真係大鄉里才第一次來!


這幢西式別墅原來已經有80年歷史,有點淺水灣酒店風情

基爾其實對展館裏的機場工程展品興趣不大,反而對這幢古老西式大宅更感興趣,這幢別墅昔日是印度商人律敦治的大宅,稱為「白樓」,建於1930年代。當年他在深井設立香港啤酒廠有限公司,同時建造白樓作別墅,後來港府購入成為高級公務員宿舍,前財政司夏鼎基爵士於70年代曾入住白樓。


在別墅外影返張相 / 麗都灣 / 搭巴士離開

展館裏面主要以模型、圖片及文字展板介紹香港機場的10項核心工程。展館外還有個小花園,設有兩座觀景望遠鏡,除了可欣賞青馬大橋的全景外,仲可以睇到遠至珀麗灣的建築物。離開展館繼續行,無耐就到了麗都灣。


234B巴士站 / 回程時路經麗城花園

就在汀九橋下的麗都灣,90年代因為水質污染問題而關閉,近年水質稍見改善後,今年6月才剛剛重開,但其實水質眼見也只是一般,海面仲有幾多垃圾飄浮,如果只係帶小朋友黎玩下泥沙都仲可以!

沒有留言:

張貼留言