2013年12月20日 星期五

聖誕前奏之閃神駕到

某日打開信箱,內裏唔係只得一片迷惘,而係有個厚厚的白信封,回家打開一睇原來是友人送的聖誕卡和閃神公仔,不過公仔要自己親手砌,無計啦唯有又暫時擺低旅行野唔寫,先搞掂喱個閃神先啦!



其實在圖都指示得幾清楚,不過由於大部份膠粒積木都非常細,確實需要花點時間和耐性去砌。基爾一路砌唔知點解不其然諗起二筒、三筒、四筒、六筒、八筒,事實上果然只要心中有「筒子」,真係可以大大減低砌錯要拆散重砌的機會。



比較易砌是個身,所以很早已大功告成;唯獨是個頭原來都幾複雜,途中發現不對勁要拆開再整合過,當中插頭頂的頭髮最煩,真係要好似植髮一樣逐粒插上去。



另外下顎部份由於要倒轉砌,即是除了要看圖則外,也要訓練逆向思維,對大人來說雖然未算太難,但如果是由小朋友操刀就肯定是很好的手眼協調訓練了。



最後將佢大的頭部與身軀連接,黃色閃神就完成啦!係咪同盒面果個model一樣咁型仔呢!砌完其實都幾有成功感,很多謝友人喱份有趣的聖誕禮物。

42 則留言:

  1. 看到这lego, 让我想起小时后:) 几个小朋友喜欢围着一起砌 :)

    回覆刪除
  2. 嘩,呢隻LEGO好正呀,唔知邊度買!

    回覆刪除
  3. 一岩一忽,你不說也不知是閃神…… 其實成個公仔有幾大?

    回覆刪除
    回覆
    1. Desa:喱款積木個style係咁架喎^^
      公仔有手掌咁大左右啦

      刪除
  4. 好好的腦袋,眼睛,同手部訓練。有心思的禮物。聖誕將至,希望你病好番哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. BIM:所以這也是積木歷久不衰幾代人都玩的原因吧!
      放假我都要休息下先得,實在病得太耐了

      刪除
  5. 回覆
    1. 王子:你竟然無喱個XXD

      刪除
    2. 基仔個女朋友對佢真係好!:)

      刪除
    3. JJ:乜你興送公仔畀男朋友㗎咩

      刪除
    4. o拿我會答你問題,翻查記錄,都冇咁嘅印象喎!可能以前都冇咁鬼多公仔喇!又可能我d朋友都冇特別迷戀公仔囉!

      刪除
    5. JJ:勁喎要翻查記錄XXD,你份記錄一定好大疊XXXXXXD

      刪除
    6. 你諗左去邊?你自己大疊就唔好以為人人似你咁!我冇記性呀嘛!就算得兩三個記錄都要揾一大餐o架!你下次米考我喇吓!

      刪除
    7. JJ:你話你要翻查記錄我咪以為你好大疊囉XXXXD

      刪除
  6. 乜你原來都like閃神o架!你朋友唔送第樣送呢樣喎!
    咁細嘅lego仲貴過原size個d lego 呢!我未見過呢個公仔,黃鴨仔都見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ:ok啦又不至人地咁瘋狂嘅~~~XXD
      唔知呀可能佢咁啱見到啫
      黃鴨會唔會易砌啲?

      刪除
    2. 黃鴨梗係易砌啦!正常咁多!kakaka......

      刪除
    3. 乜閃神好唔正常咩??!!!

      刪除
    4. JJ&王子:kakakakaka~~~~下次我睇下會唔會有海綿

      刪除
  7. 你咁快就收到聖誕禮物,係咪好開心呢。

    回覆刪除
  8. 隻香港腳見到瞓唔著XXD
    老眼昏花加手指僵硬, 係有d難度既XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來淘寶大把..仲有隻閃神爸爸.

      刪除
    2. 毛:都唔會嘅佢屋企大把^^
      梗係啦,邊夠你地啲後生女咁身手靈活丫XXXD
      咁你仲唔淘返個寄過去!!!!!! :D

      刪除
    3. 王子:嘩~~~~到時你一定要搬間大屋先夠裝啦^^

      刪除
  9. 你個朋友非常有心呢,寄心意卡仲令你有得開心玩!
    Merry Christmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. Joice:係呀可能佢知我無聊啩XXXD
      聖誕快樂~~~~有冇趁聖誕假去外遊呢?^^

      刪除
  10. 哈哈 ! 好得意.
    我自己買左兩包海洋生物 nanoblock, 都仲未得閒坐低砌左佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚:應該難唔到你,有製成品記得post出來看^^

      刪除
  11. 閃神我未見過喎﹗我反而買咗砌南大門、倫敦橋、獅子、熊仔、兔仔送俾小朋友砌﹗我也不知道對他/她們來說難不難呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Shan:咦!!原來有南大門賣?!!!!下次如果有機會來韓國也要去看看!^^
      也祝傻瓜shanshan都新年快樂~~~今年會否去看敲鐘?

      刪除
  12. 咁你砌好,會唔會送畀奧國王子呀??!!.....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Sam:喱個係朋友送,又好似唔係幾好意思轉贈他人喎><
      不過第時行街都係留意有冇啲啱將來送畀阿王子嘅^^

      刪除