2019年3月6日 星期三

雪梨盛夏光年@起飛

話咁快過了新正頭又來到三月天,都係時候的起心肝開筆寫雪梨hea蕩網誌了吧!到底基爾如何度過南半球的盛夏光年?快快趣坐上時光機fasten seat belt飛返去回味兩個月前的美好時光……



搭紅色那間航空飛雪梨係咪多數夜機出發?據以往經驗基爾在飛機上80%都不會睡著覺,所以坐早機定夜機其實都分別不太大。



咦!乜又係喱個畫面?記得飛金山那次幾乎同今次旅程是同一時段,機場例牌又邀來學生choir唱聖誕歌,所以成個arrival大堂都好有氣氛。



這次同樣是與基爾媽同行,不過今次這間航空公司的停機位要行到好遠好遠(要行到去30幾閘再轉無人列車,之後再行多十幾分鐘),為免有閃失擔誤還是先入去搵著個登機閘口先(反正D免稅店不是基爾杯茶)。



起飛時間只係delay了大約15分鐘左右都叫做準時啦!今次維航這架Boeing 747-800算是基爾最喜歡的機種型號,早在買機票時已上網畫定靠窗的二人座,唔駛同陌生人逼之餘也方便隨時出走廊伸懶腰,超正!



大節流流其實都唔駛指望econ機艙內有一排四個吉位可打橫訓咁筍(尤其長程機有先至奇),事實上班機也是全爆,咁開餐前先疊埋心水搵搵有冇心水戲睇度過這漫漫長路九個幾鐘飛航好過啦!



快速搜尋一圈結果係有少少失望,因為維航明顯無國泰咁多中文戲,見有東方面孔的就只有Crazy Rich Asians和一套不太認識的韓片,CRA本來都有點興趣看看但原來無中字,為免太勞神咁先揀上面這套有中字的Deadpool 2來解悶吧!



p.s.機上食了兩餐(深夜遲來的dinner和臨落機前的breakfast)但竟掛住食都無影相,記憶中晚飯食了豆豉醬蒸豬肉飯,早餐要了煎蛋配薯餅和西班牙腸仔配茄醬,味道算是可以(基爾要求不太高);不過若要數最難忘的始終是佢杯抹茶慕斯甜品,即使畀杯HD雪糕來也絕不和你換!

38 則留言:

  1. 係咪服務好過因航?
    我有次都揀早機, 因為早機同晚機差成HKD3K

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都唔錯,餐飲都過得去(我要求不高)^^
      如果再多點電影選擇當然更好.....
      3K?@@咁我都揀早機XXXXD

      刪除
  2. 有二人座位我即刻心心眼呀!近年由多倫多出發嘅長途機,座位篇排早已變成3/4/3,或3/3/3,梗有一個喺中間。T_T

    又,就算瞓唔著,我都like夜機多d,慳咗1日酒店。

    回覆刪除
    回覆
    1. A330好似都係多數2/4/2....
      其餘A350或者737果啲應大多係3/4/3或者3/3/3,我多數揀中間果排算:P
      都啱!但先決條件要瞓到覺,否則朝早到步都係烏下烏下XXXD

      刪除
  3. 我長途機只搭過去土耳其、東歐和埃及,三次的經驗都是全機滿座,我相信經濟效益去睇,長途機不會不滿座。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係啦,尤其係high season的熱門出遊日子,唔駛旨意有多個位挨下瞓下XXXD

      刪除
  4. 搭長途機瞓唔到好慘哦,到步會好攰.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常早少少瞓補眠下,第一日行程唔好咁緊湊XXD

      刪除
  5. 搭6-7個鐘機我已經抽筋,9個幾鐘保持同一個姿勢...幫我 call 定救護車 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以希望飛行科技一定要進步得快啲,以前咪有超音速飛機,幾十年來好似都無乜科技突破,如果有叮噹隨意門就perfect!!XXXD

      刪除
  6. 我哋去雪梨都係坐red eye 班機,去到剛好早晨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常來說都係夜機抵啲,飛到步可以即刻開展行程吧!!
      最多帶定眼藥水滴下唔駛眼紅紅囉XXXD

      刪除
  7. 我近年坐長途機,都多數㨂中途轉機,票價平啲又可以下去申申。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有中途轉機可以玩多個地方,又可以休息下都是不錯之選呢^^

      刪除
  8. 坐長途機最好的打發就係睇戲!

    回覆刪除
  9. 好野~有新既旅遊BLOG睇~
    個GATE214真係好遠XXD
    我之前去澳洲都好似係維珍航空
    不過佢D餐好細~個甜品有咁好吃??
    DEADPOOL好睇呀!!!!!我超鐘意~
    不過我好唔鐘意睇無中文字幕既戲..會好傷神XXD因為我英文差

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka....無得推要開筆寫驚會唔記得:P
      係囉,都幾遠,感覺仲遠過坐接駁車....
      我覺得份量都算ok,可能本身已經無乜胃口,因為瞓唔著神精欠佳XXD
      甜品是亮點,可惜唔記得影!!
      Deadpool我之前好似有在電視睇第一集,但從來無入戲院睇過!
      絕對係呀因為半睡半醒好難集中聽人講英文對白XXXXXXD

      刪除
  10. 有次在機上看了好多遍周潤發的「國王與我」。短途機不用掛住睡覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,短途機不一定看戲,有時會看劇集或綜藝節目,也可以看卡通片也不錯^^

      刪除
  11. 困在機上九個鐘唔瞓覺,都唔易打發時間啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. SU:多數睇戲㗎咋....有時佢有得打機就玩陣囉^^
      一係就閉目養下神!!!
      以前都會帶小說睇下,依家費事太重就無帶了:P

      刪除
    2. 普洱唔知可否做甜品呢又....??

      刪除
  12. 回覆
    1. 係呀通常人在外地我比較懶寫blog^^!!
      回來先慢慢寫,可以寫足一年吧XXD

      刪除
  13. 你就兩個月前,我兩年前都仲未寫好🤪
    又有遊記睇,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁銀哥有空要寫快啲,好多人都等住睇嘛^^

      刪除
  14. 長途機,我比較喜歡夜機,希望眼瞓,可以瞓一陣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下啲催眠電影會唔會有幫助.....XXD

      刪除
  15. 回覆
    1. 都黎咗一排㗎啦喎咁遲先發現呀?!!XXXD

      刪除