2008年4月26日 星期六

Band to my 80's:2

上回搵左Duran Duran、Bananarama同Culture Club出黎玩oldies懷下舊(其實當年佢地都係潮爆一族,霎下眼都變曬做oldies老餅),漫長的80's又點止佢地,仲有好多可能大家早已遺忘了的名字!

正當Michael Jackson、Madonna同Cyndi Lauper在大西洋彼岸紅到爆燈之際,英國人仍是較愛玩Band,玩玩下仲玩出左Electronic Music,鼻祖當然係Depeche Mode。乜野係Electronic Music?如果仲記得Raidas,大蓋就係這種風格。揀首D.M.好歌回味下先,就呢首經典反戰歌啦!1984年的《People Are People》。

講開80年代的電子組合,都唔係畀英國的Depeche Mode玩曬,德國貨Modern Talking都唔失禮,Thomas Anders和Dieter Bohlen組成的二人組合,可能就係達明、Raidas甚至風雲、凡風等的原型。《Brother Louie》同《Cheri Cheri Lady》相信無乜邊個「7年生」無聽過掛,咁就揀後者啦!

不能不提的還有來自挪威的A-ha,絕對是80年代電子組合代表之一,1987年他們還為占士邦電影《鐵金剛大戰特務飛龍》(The Liveing Daylights)配樂,1993年拆伙後又再於2000年重組,但最鍾意的依然係佢地80's的首本名曲《Take on Me》,個MV仲好鬼型添,唔信就睇睇!

數80's前中後期最喜歡電子組合,選了Depeche Mode、Modern Talking及A-ha,又怎能漏了瑞典的Roxette。一直都覺得Marie Fredriksson好型,與Sade同Sinead O'Connor係樂壇三大潮女(個人覺得比當時的娜姐、仙姐仲潮得多)。Roxette最多人識的一定係電影《風月俏佳人》主題曲《It must have been love》啦!我寧願揀1988年關淑儀翻唱過的《Listen to your heart》,20年後的今天,商台通宵節目《一切從音樂開始》,都仲係用緊呢首歌的前奏做開場音樂,勁!

沒有留言:

張貼留言