2010年2月10日 星期三

大巴黎餐廳@太子

這次要講講蛻變中的「巴黎」!說的當然不是浪漫花都,這個迷你巴黎是以往在香港各區大街小巷中都找到的巴黎咖啡館Paris Cafe,相信好多人都會去幫趁過。不過唔知大家有無留意,最近這間樓上咖啡店好似無聲無息地全線結業,部份就由這間大巴黎餐廳接手經營。



以前巴黎咖啡館我諗應該有4、5年歷史,太子近始創、旺角西洋菜街及登打士街等3間都有幫趁過,西灣河那間則有經過樓下但沒上過去,其實幾間店的門面都裝修得唔錯,很喜歡店內牆上掛滿一幅幅大大小小的手繪巴黎風景素描,每次來到都會抬頭欣賞下(後來有機會去到巴黎,亦有買了幾幅類似的風景畫作紀念品)。雖然基爾不太識飲咖啡,但記憶中佢地D咖啡同小食都OK的,有時上到去也是志不在食野,主要係行街行累了上去hea一陣,可以傾下偈飲下野,店內還有整幅牆那樣宏偉的雜誌架,順手拿幾本愛看的來揭揭,也就花了個零兩個鐘時間。這次與死擋同學仔Q又行過咖啡店樓下,發現佢竟然變左做餐廳,而且由細變大——「大巴黎」,橫掂又行得有點餓及累了,索性上去舊地重「吃」。

沿長直而昏暗的舊樓梯上去,樓梯和牆上仍張貼滿昔日巴黎咖啡館的紅白藍裝飾海報,相信是新店老闆想慳返裝修費吧!反正都保存得很好,拆掉了也很浪費。上到閣樓發現店內的陳設大部分也保留了下來,沿用昔日一張張迷你的咖啡桌子,不過變身為餐廳後,這張小桌子似乎就不太夠用,基本上放兩個餐已經佔據了整張桌子,幸好典雅的沙發仍是坐得舒服的。唯一比較可惜的是,昔日掛滿牆的巴黎街景素描全部消失了,證明上一手老闆都係識貨之人,全部東西(包括樓頂那盞大型水晶吊燈)都不帶走,就只帶走了風景畫!



在這間少了一點巴黎味道、多了一點港式味道的樓上餐廳爽快地巡視一圈,本來想揀近落地玻璃窗那邊向街的卡位坐,可惜全部已有客,那就坐裏面的小圓台座位算了。安頓下來後攤開menu,菜式似乎有點新意,雖然未知味道如何,但至少價錢不貴(比較同類的扒王或椰林閣等),而且新張期內還有九折,即係offset左加一!結果分別叫了上面這個青咖喱豬頸肉拼鳳尾蝦(配意粉$45),另外還叫了下面那個葡式砵酒汁燴鴨胸飯($40),價錢已連餐湯茶水,都算OK抵!

食落到抵味道又如何?先說鳳尾蝦,可以畀個B佢,至少外皮夠脆!淋上青咖喱汁的豬頸肉味道都幾特別,又唔係完全畀D汁淋到軟晒,仍保持香口,不過食落都幾熱氣,所以要分咁D畀人!至於交換返黎的鴨胸就一般,有少少韌,但個汁就算OK好味,為碟飯加返少少分數!



雖然昔日巴黎咖啡館店內的悠閒氣氛似乎已蕩然無存,除了因為沒有了那一幅幅掛畫外,牆上還裝了部40寸LCD大電視,變成典型的港式茶餐廳風格,加上店內比較多人客,食完之後似乎都唔係幾好意思,好似以前咁hea坐幾個鐘。或許在等埋單時,抬頭再看看這盞從天花板上吊下來的華麗水晶燈,仍能感受到昔日咖啡館殘留的一點點閒雅情懷。行出去搵食,最近就黎依間,W之前食過話正,就即管去試試。
 
大巴黎餐廳 Cafe de Great Paris Ristorante
太子西洋菜南街246-248號3樓

沒有留言:

張貼留言