2012年8月16日 星期四

秦始皇永恆國度:上@歷史博物館

汲取了之前大安旨意結果去唔成睇畢加索的教訓,喱次為了睇「一統天下:秦始皇帝的永恆國度」展覽,基爾在個多月前已買定飛,不過由於實在太耐差D忘記左,好彩事先將門票貼在月曆上,提醒自己不要忘記去睇!





由於提早左少少出去,問過門口保安阿姐話未入得住,所以去外面行陣花園先,因為之前聽聞外面花園都有野睇的,例如上面的Q版秦俑。



仲有必睇的是喱幅兵馬俑坑3D畫,可以睇到士兵手持弩箭由俑坑衝出來,真係幾有立體感,不過原來這種立體地畫只有一個角度可以睇到3D效果,唔少人要排隊影相。



另一條長樓梯都貼上兵馬俑坑的照片,甚有氣勢。由於當日正值中國太空人訪港,所以對面科學館門口擺放了3位太空人的1:1紙版公仔畀遊人合照。睇睇下見時間差不多,拎埋飛同場刊就入去了。



第一部分喱個「多媒體體驗區」主要用好多touch screen去介紹兵馬俑的來頭,仲用左好多動畫和燈光效果,其實都有少少眼花,不過對小朋友而言應該幾吸引。在中央圓台上見到3座老翻秦俑,配合燈光效果顯得有點詭秘!



室內的燈光較暗,令影相有少少難度,好多時都會鬆郁矇!不過值得一讚係今次展覽全場都可以影相,只要不用閃光燈就可以了,基爾先有機會影畀大家睇下!上圖右的一幅並非基爾倒轉了post,而係真有一駕仿製馬車掛在牆上,很有君臨天下的氣勢。



走進第2個展廳「飛越秦始皇帝陵」時,基爾立即就被這個鑊形全景屏幕迷住了!站在廳中央可以360度睇晒秦俑坑的影像,真有置身其中的感覺,片段除了介紹了秦皇陵之外,仲有秦嶺的風光以及模擬項羽攻入咸陽時放火燒毀兵馬俑坑的情況,非常逼真!



睇完個咁有動感的影像廳之後,都係時候行去睇下D真古董。一入到去這個「文物展示區」,見到整個紅黑布局都幾莊嚴,燈光比剛才的展廳更暗,更有深入兵馬俑坑探秘的氣氛,當然同時也更考起基爾的傻瓜機。



據場刊介紹,展廳內有「20 Must-see Exhibits」,先睇睇其中兩件珍品,包括右上這個「秦公鎛」,鎛是類似鐘的一種古代中樂器,鎛上除了刻有龍鳳雕花圖案外,還有秦國早期的世系,是研究秦代先祖歷史的重要文物。另一樣是右下的「小金盆」,「盆」在古代是餐前洗手的盛水器,這個小金盆是目前出土最早的秦國純金器物。



再睇喱個好似回力標的物體,正確名稱叫「帶銘文石磬」,同編鐘一樣都係先秦時代的敲擊樂,常用於宗廟祭祀和宮廷宴樂等場合,展板上還有它的復原圖。據石磬上的籀文記載,石磬出土的墓主應為春秋時代的秦景公。(待續)

沒有留言:

張貼留言