2015年1月28日 星期三

2014古都瀟瀟@姬路大街

由京都去姬路其實也不遠,坐JR約1個鐘左右就到了。之前聽blog友講話姬路城正進行50年一次的大維修,心中也有點忐忑,到底去還是不去好呢?



有人上網check過確定姬路城的大天守閣已經拆了包圍外牆的維修棚架,咁一於去啦,反正期待去看好耐了!基爾相信好多人都有去過姬路城,一定會認得姬路驛對出的這條大手前通,沿住喱條行人專區大馬路一直向前走就是姬路城了,簡單到google map都唔駛搵!



大街上仲有幾棵僅餘的金黃銀杏樹,如果11月來相信成條街都會好似一片金光咁靚呢!在大街上hea走,除了影樹仲可以影下靚坑渠蓋,話晒姬路係世遺古城,連坑渠蓋都特別靚D,鑄有代表姬路的白鷺圖案。



行行下仲見到街邊停泊了這輛好型好大架的電單車(唔知係咪Harley-Davidson),想坐上去扮下野不過又怕車主就在附近,為免被人鬧都係影張相算!



以往去日本其實都好少見當地人在街上一邊行一邊食煙(反而食肆裏就頗多),感覺上似係佢地的禮儀傳統(日本人一般食煙都食得好有品德盡量不影響他人)。這條大手前通大街也全條劃為「路上喫煙禁止區域」,基爾覺得香港D油尖旺銅旅遊區人煙更稠密,其實都好應該多多學習。



沿途都有幾多紀念品店又或者for旅客的info centre,櫃窗都擺了好多介紹姬路城的poster和城堡模型吉祥物之類,比較特別係成日見到「官兵衛」,八卦翻查資料才知係NHK於2014年播出的重頭劇,原來就是在姬路取景拍攝的(劇照中只識女主角是中谷美紀)。



此外,大手前通側邊仲有幾條小街,入面有唔少shopping店舖和食肆,但當然無心齋橋咁大型,只係好窄窄的一條巷仔。由於想先去逛城堡未諗食野住,為慳時間所以無入去D巷仔八卦下。行行下又見路邊有個姬路城大地圖,原來城堡範圍真的很大,護城河也保存得好完整;裏面除了有花園廣場神社外,仲有一座市立動物園和一個姬山原生林,基爾心裏暗忖好彩選擇早少少來,否則一定無時間行得晒,到時就晒料了……

59 則留言:

  1. 華~~唔通我係第一~~~
    我都唔記得我哥時有無去過姬路城添~~
    因為我淨係去過關西一次~~所以都唔係幾記得...講到尾我就係無記性~~~
    好頂癮呀得咁少相~~~~等待中~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Tiffany:好彩有你留言,我仲以為壞咗kakakakaka
      你太多精彩旅行,唔記得唔出奇啦XXD
      依家興分拆開寫短篇丫嘛!!!
      p.s.個大結局我覺得有少少平淡咗^0^

      刪除
    2. 哈哈~點會~~blog友們未收工je~
      唔得喇~~要搵個時間去多次大阪先~~~
      依家興既咩~~~~~好衰架~~~~
      作者興吊人癮~~~~~但係你要寫快d喎~

      刪除
    3. Tiffany:你就黎再去日本啦,雖然唔係大阪但都差唔多啫^^
      其實我係驚寫得太快,咁寫完就無其他野寫了:P

      刪除
    4. 哈哈~~不過我上網搵唔到築地資料呢~我想問下你知唔知築地搬左未呀??
      點會呀~你係香港都有好多唔同範疇既野寫架~

      刪除
    5. Tiffany:真係唔知喎,剩係聽聞佢會搬
      順手幫你check過原來話推遲至2016年才搬:https://hk.news.yahoo.com/%E6%9D%B1%E4%BA%AC%E7%AF%89%E5%9C%B0%E5%B8%82%E5%A0%B4%E6%90%AC%E9%81%B7-%E6%8E%A8%E9%81%B2%E8%87%B32016%E5%B9%B4-152002207.html
      btw,都唔係呀,我平時好宅好少出街架嘛kakakakaka

      刪除
  2. 回覆
    1. Andrew:可惜關鍵係無乜錢去shopping~~!!XXD

      刪除
  3. 銀杏跟紅楓是兩種美,希望有一天可以在秋天到日本來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 摩:總會有這一天~~~!!
      其實初春去也有不一樣的景緻吧^^
      影多D靚相畀我睇

      刪除
    2. 相片一定有,只怕技術差,拍不出神韻!

      刪除
    3. 摩:記得影多啲selfie畀我睇下就好了hehehe

      刪除
  4. 佢地會企埋一角食煙, 唔似香港D人一邊食, 一邊行, 整親人都無件事

    回覆刪除
    回覆
    1. Ahmo:勁怕D人一路行一路食,僅次於食肆煲煙><

      刪除
  5. 基太郎,行快d啦!浸左豬油溫泉咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ:老人家梗係行慢D架啦~~~你喱D後生女邊會明kakakakaka

      刪除
    2. 你係老人家?咁你揾張幾廿年前嘅相做頭相牙!!!

      刪除
    3. 咪諗住同我鬥老呀!除非你食左幾廿擔鹽喇!

      刪除
    4. JJ:食咁多鹽唔健康架~~~!!@@

      刪除
    5. 積少成多呀!你日日出街食飯,每日10g鹽,一年都有3kg喇!50年就有150kg喇!阿老人家!

      刪除
    6. JJ:咁我好少出街食嘅~~~:P

      刪除
  6. 日本人努力保育,當然環境有番咁上下啦,古早味呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Samwei:咁都要睇下個民族性本身重唔重視保存自己嘅歷史和生活文化囉~~~!!
      如果只係重視賺到幾多桶金又或者買樓上車之類,就應該保育唔到幾多架啦^^

      刪除
  7. 咁咪shopping都shop足一日囉!!!

    回覆刪除
  8. 成條街為禁煙區是我等非煙民佳音啊 ! 還看現在香港很多街道都經常陣陣煙味超難聞 .

    回覆刪除
    回覆
    1. Ak:香港鬧市其實行人路又窄又人多又車多廢氣多又多人拖篋,本身已經唔係好適宜行街啦hahahaha

      刪除
  9. 好彩大天守閣拆了外牆的維修棚咋!唔喺Gael 有排忐忑啊!XD

    回覆刪除
  10. 睇地圖見條護城河真係保存得好完整!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wan:係呀其他地方D城堡好多已經被埋平了河道

      刪除
  11. 上次見你明古屋有去動物園,唔通今次又想去 :D

    回覆刪除
  12. 每次去日本都會勁影靚坑渠蓋
    真係好救命 日本就是連坑渠蓋都咁靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恩:係呀而且好配合返城市的主題,例如姬路就以白鷺作圖案

      刪除
  13. 滿街金黃銀杏樹又的確是十分靚!
    全條劃為「路上喫煙禁止區域」,又好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說:如果11月去應該會更靚
      香港唔知會唔會學習下人地呢?

      刪除
  14. 我11年去姬路城, 天守閣在維修中, 好在周邊風景好好靚, 唔使白行.
    依家應該維修完喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. Rity:係呀佢一整要整幾年,應該大約今年3月底就全部竣工了

      刪除
  15. 講到吸煙,我覺得日本同香港已經好文明,比起法國。法國人如像還活在70年代,通街臭煙味,仿佛不知道吸煙危害健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. Desa:反而我覺得澳洲唔太多人周街食煙,空氣也不錯

      刪除
  16. 我上年去時, 都有諗過去姬路城, 其實我幾鍾意日本的古城, 幾有型咁 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚:相對中國內地果D,我覺得日本保養得比較好,比較懂得重視自己的傳統文化

      刪除
  17. 我諗見有識之士欣賞佢部電單車,就算坐上去影張相…車主都未必會鬧嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 森:咁一定要有森兄喱種級數先得喎^^

      刪除
  18. 大街很清潔呢!羊年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也祝奇哥新年快樂
      日本人一般都較有公德,街上不單垃圾少,垃圾桶也少

      刪除