2020年2月29日 星期六

雪梨盛夏光年@Hurstville

話說上回講到返去Sydney就在這間business hotel住了一晚,第二朝同樣大清早就醒來,簡單吃了昨天買的幾個麵包作早餐之後,反正在房裏無聊,一於又同基爾媽出外面走走,順便參觀一下酒店的設施吧!



雖然話就話這間是小酒店,但麻雀小小原來也算五臟俱全喎!Lobby大堂簡約得來也挺闊偌,舒適清靜(不過後來見有同胞團來到旁邊餐廳食早餐buffet,即時熱鬧百倍)……



之後不如再去Gym room八一八,地方同樣雖然不算太大,但跑步機、健身單車、dumbbell等都齊備,晨早來做Gym的也清一色是西洋面孔。由Gym room側門出去後園即見到個小泳池,由於之後趕住同家人出外所以就費事換泳褲落水游了,在池邊chill下算啦!



Sydney之前來過好幾次所以餘下這天也沒出城逛什麼景點了,就在家住的附近逛逛,看看仲有冇咩特別東西想買就算。幾乎每次逛W和C超市都有收穫喎!Rosken這支lotion特價售AUD$6太抵了基爾媽連掃3支!另外奶粉也是必買之選,Coles脫脂奶粉AUD$5.7和John West Smoked Oysters罐頭AUD$2平到唔信,回來後發現百記也有售John West品牌但超貴(好似要成三十幾蚊),但這罐煙薰蠔仔個人口味覺得不太好食!



再看其他食得的仲有包括Rondoletti威化蛋卷AUD$2.5(回來後才發覺只平過屈記少少);Coles吞拿魚罐頭AUD$0.9(唔明港超市的tuna罐頭點解賣咁貴);Nivea面膜個人覺得幾好用而且只售AUD$7,唔多見香港D連鎖藥妝店有出售?有記得話比基爾知邊度有。



去商場Shopping完之後,再去食間港式茶餐廳。其實基爾在老家都甚少幫襯茶記,對什麼菠蘿油奶醬多焗豬和餐蛋通公司治之類也沒特殊僻好,既然平時也少食咁在外地也不妨一試看看水準如何吧!家人order的三味分別是茄汁焗豬扒飯、葡汁雞扒燴意和炸菜牛鬆湯米,個人覺得都是正常味,也是十足港式風味(老闆店員也操流利港話)。



吃飽飽埋單後(忘了影帳單不記得價錢),又過去附近D華人埠仔逛逛。Hurstville這裏還是第一次來,聽說除了Sydney市中心的唐人街之外,這裏也是最早期的主要華埠云云。



眼見街上又果然係有好多中文字招牌的老式店舖喎!齋逛逛街又真係有少少似去了大角咀油麻地之類的舊區,有些舊式雜貨店甚至真有點屋村小店feel,幾有趣值得一逛!



上圖這條大街後面就是火車站,大街兩旁主要是兩三層高的舊店舖和廳餐,遠看都覺得有點美國小鎮風貌(但有好多中文食肆招牌)。不說不知原來七十年代以來,Hurstville這裏華僑人口都比本地洋人多,近年也多了國語人聚居。



行行下不記得這間是不是Hurstville的Westfield商場,順便去一去廁所也不錯,澳洲商場有個好處,就係大部份廁所都不用另收費。上圖的food court看來都幾大,但因為才剛剛食了港式茶餐廳,所以也沒有逐一行過去八下D快餐檔口看看有乜野食賣。



商場裏仲見到有間經典澳洲品牌的服裝連鎖店Cotton On,曾幾何時基爾都幾經常去逛,所以特別有親切感(貪佢經常有大減價,平得來D衫褲款又無U店咁行貨)。年前香港的Cotton On已經摺了九成,餘下的分店真不多,印象中好似雅蘭仲有間。



行街時仲見街邊有紅郵筒,感覺仍有點英聯邦色彩,但多添了一點現代感,旁邊黃色的不知是否快遞箱?其實離郵筒不離處仲有間郵局(上圖左),但來到時正好是周六下午所以都無得入去逛逛了。行到傍晚時份不如又過去Beverly Hill那區,因為那裏有條幾出名的中菜食街King Georges Road,看看今晚有乜好野食先!途中路經了上圖這間Pancakes on the Rocks聽聞在Sydney也是出名的甜品店,可惜趕住去食飯,咁唯有留待下次再來時才去試了(聽聞The Rocks那邊也有開店)。



家人始終都係較喜歡食中菜,所以來了這間文興海鮮酒樓,聽聞以往在這條食街也相當出名,唔少當地華人如果有做節飯局之類也來這間幫襯,菜式味道也好正宗。



翻開menu看看其實價目也不太便宜,麻婆豆腐紅燒豆腐之類都要成廿幾蚊澳幣,瑤柱金菇扒玉子豆腐也接近三十蚊……



忘記了這鍋中式湯幾錢因為無影價錢,清蒸這條魚(是星班嗎?)應該也是名貴菜式吧?(由於不是基爾埋單所以大部份也沒有仔細考究)……



上圖這味用缽子上檯的是石鍋濃湯三菇浸海鮮豆腐AUD$29.8,熱辣辣而且份量很巨材料又足,幾乎吃不晒!幸好味道也是不錯的,算是抵食吧!



另外的粉絲蒸扇貝和紅燒乳鴿也頗不錯,最後還有西瓜果盤,算是很圓滿的一餐。若純以菜式味道和酒樓的環境計,一時間真不太覺得是身處澳洲,還以為是在老家茶樓吃做節飯呢!



捧住滿滿肚子步出酒樓時,其實都已經成八點幾鐘,但澳洲夏日特別長,太陽還未完全落山,天空還是光光亮亮的……悠長的盛夏光年假期又來到了尾聲,係咪有少少唔捨得呢?

63 則留言:

  1. 我記得上次喺HK嘅cotton on冇嘢啱買。

    回覆刪除
  2. 物離鄉貴嘛
    有無買澳洲必圓手信鳥結糖? 利申: 唔知而家仲興唔興

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有買過不過今次就冇買😅
      鳥結糖其實有點甜我不太like

      刪除
    2. 記得如果要買鳥結糖有時過澳門也有車厘哥夫^^

      刪除
  3. 記得澳洲嘅吉百利有隻rum and raisins口味,我同事去親都會買返黎做手信,到我去時,佢仲提返我轉頭,叫我記得買,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaka....咁你有冇買?
      澳洲有D朱古力和雪糕都幾好食
      忍唔到口就好易增磅😆

      刪除
  4. 悉尼現在也很多港式食物,記得卅年前去,朋友帶我食越南粉,覺得好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多廚師移民過去打工或開中歺廳呢

      刪除
    2. 澳洲應該當年都接收唔少越南人吧

      刪除
  5. 我喺香港亦好少去茶記,去外地亦不會去港式食肆,
    你去澳洲哩間見到菜式都唔錯,我同學話加拿大中菜都幾好
    團遊有時難免要去中菜館,
    記憶中歐洲只有倫敦嘅茶樓味道好好,其他只喺食飽...

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶記我冇特別偏好平常也較少幫襯😅
      加拿大我諗溫哥華多華人的城市中歺会好啲!
      有啲如果可自己加餸都唔錯
      可能有些團友食太多西歺頂唔順都想食下中菜吧!

      刪除
    2. 今年路霸兄暫時係咪唔敢plan去旅行住?
      如似度度都唔太方便有好多防疫措施

      刪除
  6. 外地食中菜一係好唔掂,一係好貴,不過有時想食都冇計 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能依家香港食飯都唔平所以相對外地食又唔算貴到離譜
      同埋華人移民多的城市食中菜都多咗選擇了

      刪除
  7. 我覺得澳洲龍蝦真係好好食~~~~
    澳洲D超市真係好多好多野買...我都好鐘意行~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次去Fish Market食過也不錯又唔太貴呢!
      係!似小型百貨店几好行又啱買有平貨執到好開心😆

      刪除
    2. 澳洲啲scampi都好好食呀🤤🤤🤤好想再食
      其實去到邊,我都好鍾意行超市😂😂😂😂😂

      刪除
    3. 等疫情過去先再算啦:P
      暫時我都係行下屋企附近的超市當作最佳節目了XXD

      刪除
  8. 應該中菜館較少,所以比較貴些吧!

    回覆刪除
  9. 天空好藍,「藍藍天空」可有「高掛你的夢」?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港最近的藍天其實也很美^^

      刪除
    2. 有冇去行山郊遊抖抖氣^^

      刪除
    3. 減少咗,口罩要慳住用啊。行山不用戴口罩,但搭車、升降機時要,變了和留在家相比,都係要用一個口罩。

      刪除
    4. 減少搭車是好事,有助防疫
      家住的附近如果有山可行下也不錯呢

      刪除
  10. 悉尼都超多港人移民,在當地經營港式飲食嘅,我唸口味應該都有番咁上下,讓當地嘅移民可以解下鄉愁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都幾多,見有好多港式茶餐廳都有,要食菠蘿油餐蛋通蛋撻雞尾包之類應不是問題XXD

      刪除
  11. 成八點幾鐘,天空還是光光亮亮的……真係抵玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天去係抵玩啲
      如果去歐洲城市好多都九點先日落西山呢^^

      刪除
  12. 日長夜短,最啱旅遊人士。

    回覆刪除
  13. 係外國可以食到中餐都偷笑,價錢貴都正常.

    回覆刪除
  14. 在香港食得貴就關啲租嘅事, 在澳洲食中菜即係食緊外國貨, 係貴o架喇!
    你介紹好詳細呀! 謝謝你, 辛苦哂喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在防疫生意淡薄唔知有冇減租幫忙下?
      對!我諗部份食材都要外地運來成本較高吧!
      甭客氣!希望你不嫌悶啦^^

      刪除
  15. 手信當然係蜜糖同啲 moisturiser.

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣之前都有買過呢!
      蜜糖真不錯值得買罐

      刪除
  16. Rosken 我係澳洲都有買回來用.
    HK連鎖商店價格好貴@(HK100+)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來要成百幾蚊咁貴呀?!!....
      咁唔怪得咁多人去澳洲時要入下貨^^

      刪除
  17. 澳洲都有好多華人居住,相信中外茶餐廳的食品都是大同小異。
    這裡兼有小廚的茶餐廳,一般中式菜餚都煮得幾好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀澳洲D主要大城市算多中歺食肆選擇了
      可能D廚師本身也是來自大陸台港之类的華人吧
      所以餸菜煮出來味道都正宗

      刪除
  18. 一向覺得澳洲的出產幾天然,品質幾好!!
    個價錢又真係唔錯喎......

    回覆刪除
    回覆
    1. 這方便看來森兄最有心得吧
      對呀澳洲是農業大國都出產幾多organic食材
      普遍價錢都ok㗎!

      刪除
  19. 我諗他們的中式餐館,好多都係移民去的港人開......

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年就多D大陸人吧!
      所以京川滬菜都不難找
      至於傳統廣式燒味水準同香港食的也不會相距太遠

      刪除
  20. 文興海鮮洒樓,應該係走高級路線,就算係香港,應該都會幾貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都應該係啩
      同埋哩間酒樓應該地有返咁上下歷史
      不少老華僑家庭也會來晚飯

      刪除
  21. 我都唔明香港所有生活物品都咁貴!我而家去旅行都順手買啲返嚟!
    我幾like身在外地,堅持港式茶記!
    正常的,老人家當然喜歡食中菜~ 我與兩老出門,他們很喜歡嘗試,唔會食中餐,但一有機會遇到間可煮食的靚民宿,便會下廚整家鄉(港式)飯餸~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀HK物價泊得住歐美可能舖租貴
      間中幫襯下当地茶記過下口癮也不錯尤其像你這樣去長旅行的^^
      長輩很多時都習慣自己買餸自己煮
      始終啱自己口味多一点
      當然前提要買到慣用的港式食材吧!

      刪除
  22. 身處外地的華人大部分都是選擇開中餐館。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係歡迎中廚移民,好似計分係計多啲

      刪除
  23. John West Smoked Oysters 英國都係 2 鎊,我從未食過,我覺得貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩鎊即係成廿蚊都貴呀
      HK超市無特價就賣成三十幾蚊
      唔知原產地係咪澳洲所以當地平啲呢?

      刪除
  24. 上星期出咗去飲茶, 好似加咗價, 但就免茶位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 過年前年廿幾到依家我都冇去過飲茶好耐了:P
      不過聽聞依家茶樓可以唔駛搭檯其實都安全啲^^

      刪除
    2. 我去個間會煲住D碗杯筷子, 自己去令, 比安全感客人

      刪除
    3. 煲住D碗杯筷子<===又幾犀利喎@@

      刪除
    4. 唔洗麻煩逐个用茶洗碗杯筷子都方便!

      刪除
    5. 係呀, 信心的保證, 係要自己出去令都安心d

      刪除
    6. 之前也聽說有自助歺改用剔点心紙方式也不錯^^

      刪除