2009年12月17日 星期四

添好運點心專門店@旺角

早前聽聞旺角有一間蚊型點心店獲評為米芝蓮一星食店,已經想去試試到底係乜料,但同時也聽聞最少要等位等2粒鐘,心諗﹕唔係咁勁呀嘛!都係等佢熱潮過左先去試下。不過突然友人又話想試試,仲拍心口話去先拎籌等位,基爾當然要老遠轆出城奉陪到底!結果就創出了一個幾驚人的紀錄……


皮薄晶瑩的腸粉 / 甚脆的鹹水角 / 半肥瘦蒸排骨 / 店外盛況

到底係乜野紀錄咁巴閉?當然係等位最長時間紀錄啦!友人在當天朝早開舖後十時多已來拎籌,卻已經排第六十幾,基爾到達時見店外「人馬踏雜」的情景也心知不妙,也作好「持久戰」的心理準備。友人提意先返回波鞋街那邊的「樂園」食碗牛腩麵作早餐,添好運的點心就留待作「午餐」吧!反正也有點肚餓,就依他的策略先去食麵,也可坐下來傾陣偈先,唔駛被迫罰企幾粒鐘咁慘丫!


熱辣辣春卷 / 一口一啖燒賣 / 脹卜卜蝦餃

由於要留肚食點心,在「樂園」只叫了牛筋腩麵同豆槳就算,志在有地方坐坐閒聊下。到了12點左右見店內人客漸多,也不好意思繼續閒坐阻人做生意,就埋單去逛逛CD店,當然又有收穫,買了Sting的新碟(另文再談)。行完又走了去逛附近的樓上書店,發現了一本好「古老」的日本小說《冰點》竟然再版推出,原來是為了紀念作者三浦綾子逝世10周年。相信依家都無乜人會再看《冰點》了吧!基爾回想起看這本小說時,也是初中的年代了!當年曾有一段時間迷上了看日本翻譯小說,川端康城的《古都》、《伊豆舞孃》、《千羽鶴》、《雪國》;後來又看了幾本松本清張的,如《點與線》、《砂之器》等,之後又瘋狂迷上了三島由紀夫和村上春樹,那時還會經常去圖書館借他們的小說來煲!


狹小的店舖 / 手打牛肉球 / 過份鬆散的馬拉糕 / 最值一試的酥皮叉燒包

在書店流連了一會,看看錶已經近1點鐘,友人打電話一問,原來已經到了五十幾籌,於是就打道回點心店。不過來到店門前也足足硬等了逾半粒鐘才有位,入到店內坐低時已近兩點,計起上來也等了差不多4粒鐘,都算係一項幾驚人的紀錄吧!唔理三七二十一立即就剔點心紙,結果3人共掃了上面幾樣。可能由於期望太高的關係,感覺上大部分點心其實都不算特別超級好食,至少唔會好似味王咁好食到彈上天花板,值不值得苦等4粒鐘就真係見仁見智……唯一令基爾叫絕的就是上圖好似一個迷你菠蘿包咁樣的「酥皮叉燒包」,果然係名不虛傳的「鎮店之寶」,確實係必食之選。茶錢每位2蚊算是便宜,加上樓面的姐姐雖然忙得團團轉,難得也笑容滿面,而且斟茶遞水上點心服務也算殷勤,值得一讚。最後埋單計約120元,以這個價錢食到「米芝蓮一星」,都可以叫做抵吧!



後來睇返有關這間食店的報道,原來其老闆兼點心師傅麥先生來頭都唔少野,佢之前曾任職另一間米芝蓮三星食肆「龍景軒」當點心師傅,今年3月趁金融海嘯租金下跌而自立門戶圓當老闆夢,怎知這間小小的點心店竟然打響名堂榮升「星級食府」,果然真係有危就有機!
 
添好運點心專門店 Tim Ho Wan
旺角廣華街2-20號翠園大樓2期地下8號舖

沒有留言:

張貼留言