2009年12月13日 星期日

城門河睇划艇賽@沙田

之前山長水遠去西九又去小西灣睇東亞運的開幕同埋足球賽,基爾又怎可以錯過屋企樓下城門河舉行的划艇賽事,話晒係「主場」嘛,點都要去捧一捧場先得!這日雖然要返工,但都特登大清早拎住相機踢住拖鞋走落街睇睇,即管影幾張相畀大家睇下划艇比賽的場面。



城門河邊由於有划艇會又有龍舟會,所以平時周六、日都幾多人黎扒艇,不過比賽就不多見,最多係端午節時來睇龍舟賽吧!喱日原本都想拎埋架單車出動,一路踩一路影多幾張,可以有多一點不同的角度,不過最後都係趕唔切,算啦!其實可以在河邊影幾張,已經幾滿意了!



上圖右方是起點的大橋,平時基爾都會經常踩單車來喱度,跨過城門河後就可以一直踩去CU科學園果邊,再往大埔、汀角甚至上埋船灣大壩都可以,不過喱日就因為舉行東亞運的划艇賽事而暫時封路了。無計啦!就在橋邊望一望都好,從這裏遠望河面,工作人員正忙於為比賽作準備,河中各線路的參賽艇手也ready了。橋上一聲鳴笛,每艘艇都如勁箭般向前疾速而去。



上圖是靠近終點線一方的尾段賽道,表面上睇黎與起點大橋的距離似乎好近,不過其實由起點步行到這裏,也要十多分鐘時間,相信艇手扒到喱度已經幾辛苦架喇!賽事的安排其實不算太頻密,閒來就影下白鷺!可能由於水漲的關係,喱朝早見條河的水質出奇的良好,非常清澈,甚至見到有魚在水裏游來游去,難怪吸引到咁多白鷺來食早餐啦!臨走前當然還要拍多一段比賽片段,好犀利!連對岸觀眾的打氣聲也錄了下來,原來唔只在足球場可以感受到東亞運的比賽氣氛呢!

p.s.再擺埋之前影落有關東亞運的相上來,也甚具紀念價值!

沒有留言:

張貼留言