2010年4月12日 星期一

新鳳凰麵包店@北角

公司由於位處半新不舊的老區,附近大部份食肆都係D老舊茶餐廳又或者車仔麵檔之類,再唔係就要揀大家樂或麥記,所以基爾很多時都唔會出街食晏(事實上帶飯都可以慳唔少錢),唯獨係隔籬街的一間老牌餅店,基爾就不時會有幫趁。


出爐蛋撻 $2.5 each

到底係乜餅店咁巴閉能獲得基爾垂青呢?!就上面喱間「新鳳凰」。其實剛剛過檔來喱間公司做的時候,有時返工放工都會行過喱間餅舖,外表十足十歲月神偷式的老字號,焗蛋糕麵包的鐵盤全部都黑鼆鼆的,好似用左幾十年咁,賣的都係十年如一日的傳統老式蛋糕麵包如雞尾包、菠蘿包、紙包蛋糕之類,不過成日行過索到D香噴噴的麵包味,又確實係幾令人流口水,所以有時都會忍唔住手買,即使係帶左飯。最近行過仲見店門牆邊貼左張「阿蘇報紙」出黎添,原來佢地個火腿蛋包係好出名的,不過可能撞唔正出爐時間,而且好似係「限量發售」賣完就冇果隻,所以聽聞係好新鮮滾熱辣的。不過基爾始終比較鍾情佢地D出爐蛋撻,只能講一個字﹕「正!」每日大概3點幾4點就熱騰騰咁拎出黎,真係唔食晏晝飯留肚都要食佢。喱日基爾就買左半打請埋同事食,食到個個嘴舔舔!
 
新鳳凰麵包店 New Phoenix Cake Shop
北角七姊妹道217號地下

沒有留言:

張貼留言