2010年4月21日 星期三

牛陣@太子

好耐無約同學仔re-u擦餐勁,早前周末基爾做一次發起人,難得L和V sir都有空,唔駛帶隊或補課,再夾埋M姐同Q組成5人飯局。M姐率先提議去食「牛陣」,反正之前見有blog友幫趁過,睇落亦幾好味同幾抵,訂位重任就交給她。本來佢想book尖嘴isquare新店,不過full晒,於是book左旺角始創店。


埋單計約$130 each

除左之前提過薑蔥蒜、芫茜、韭菜、茜芹之類東西唔食之外,基爾其實仲有好多野都係唔食得的,例如蟹、奶類製品包括鮮奶、紅荳冰、薑汁撞奶,而牛亦屬於少食之列,因為會敏感,不過既然大家咁興致勃勃去ShabuShabu,基爾當然都樂於奉陪,反正除左牛之外,應該仲有其他野食卦?!況且食少少應該冇事的!

不過唔知喱間牛陣係咪因為生意實在太好,所以係有嚴格的時間限制,有別於一般稻香、小肥羊之類可以側側膊坐多陣,牛陣就只能食個半鐘。當晚的5人飯局約於7:00pm齊人入場,果然8:15pm侍應就來埋單,8:30pm準時交台,原來佢地唔只係日式ShabuShabu店,仲係同日本人一樣咁有時間觀念。不過就有好有唔好喇!好處係大家都有心理準備,咩時候開始食牛、咩時候開始去拎其他魚、菜、金菇、豆腐、蘿蔔,到咩時候又要出去拎甜品之類的,大家都可以心裏有數;唔好的就梗係得個半鐘頭實在太趕,畢竟飯局都梗係想食下傾下咁,無理由個個埋頭埋腦只掛住食吧?!而且基爾亦習慣hea食,食得太急反而會食唔落。

講返主角牛肉,餐牌上面係有3大類可以揀,包括「普通牛」 $100 each、「上級牛」 $140 each、「頂級牛」 $240 each,身為普通人當然就只揀普通牛算數,反正5唔5A對基爾黎講都係唔太識分辨,另外揀了清清地的甜鼓油湯底。此外,由於怕打邊爐太燥,就加左$15任飲。

由於時間不多,好彩侍應都無dump時間,好快趣就上晒湯底同牛肉,食左幾塊牛肉之後,果然係食唔出有乜特別,於是就食其他野,例如魚、金菇、蘿蔔、蕃茄同埋各種菜和丸等等,感覺上同其他打邊爐無乜分別。食到尾聲就去拎雪糕,雖然無Haagen-Dazs雪糕(尖嘴店有),不過芝麻雪糕都ok好味!

後記﹕當晚食完之後本來唔覺有乜事,仲行左一陣金魚街先走,不過第2朝就黎料,唔知點解一起身就心口悶悶的,嘔完一餐先舒服D,唔知係因為食得太急定係對牛肉敏感?!應該唔關人地D牛肉事卦?!
 
牛陣 GyuJin
太子彌敦道750號始創中心地庫

沒有留言:

張貼留言