2010年4月30日 星期五

新越越式料理@大坑

舊同事S與A再encore開餐,不過之前因為基爾較忙,為免成日畀人鬧「飛機仔」就一直拖住先!S與A最近提議話去大坑搵下食,基爾大鄉里未去過,於是又冒放飛機危險答應跟隊,結果都係因OT遲左收工,搞到好遲先食,好彩S與A之前已自行安排左節目唔使硬等,咁都無咁內疚!



其實早前跟過S與A去重慶大廈食新德里,好大鄉里咁第一次入到去,感覺都唔係咁「森林」!雖然係南亞人多D,不過比想像中企理。搭lift上到去,見店內客人不多,可能因為過了lunch hour吧!唔埋咁多就坐低叫野,由於當日無拎相機作記錄,只憑印象回憶當日叫左瑪沙拉燴雞、炒印度黃飯、薄餅、羊肉咖喱角同綠咖喱燴蝦等,埋單每人近兩舊水,算少少貴但味道OK,傾偈聚舊為主都無乜所謂!



講返喱次去大坑搵食,基爾會合大隊之後火速在大坑一帶巡視一轉,就決定食越南菜吧!先去火車頭,人氣好似勁D,不過要等位,仲要係等3張台,於是行返出少少去新越算數,仲立即有位,聽S話新越個chef都係由火車頭過檔來的,咁都一樣啦,無謂再等!睇OR話新越在九龍城都有一間店,大坑喱間就比較新。不過見九龍城店D食評好似唔多掂,畀人鬧到反肚咁滯,但大坑喱間又唔係咁差喎!先吃了酸酸辣辣的越式白雲鳳爪,幾開胃。再食咖喱牛腩,唔太辣,叫埋法飽去點汁食,正!



越式拼盤當然都要試一試,OR好多人都話唔掂,果然真係唔多掂!春卷、雞肉串燒、粉卷同扎肉似乎樣樣都唔好食,串燒唔熱又無乜味,春卷又唔脆,成碟野好似擺左好耐先拎出黎咁!!!唔太飽肚再叫了一碟豬扒飯,好彩夠熱。最後要食返少少菜,上圖右喱碟蝦醬炒通菜係全晚的亮點,炒得好夠香又夠爽,估唔到食越南菜都食到咁正的蝦醬炒通菜!埋單合計三舊幾水,平過上次重慶大廈新德里果餐好多,抵唔抵就見人見智喇!
新越越式料理 Pho Le
大坑銅鑼灣道130號

沒有留言:

張貼留言