2012年5月17日 星期四

廢話小說極短篇@悉尼五

「下一世如果要投胎做動物,你會揀做咩?」
「嗯……就樹熊啦!」「貪佢可以成日訓覺?」
「係貪成日可以攬住碌木呀!……(成碌木咁!)」


左上﹕悉尼市郊的Featherdale Wildlife Park,規模雖不算很大,但也應有盡有,大門口設有紀念品店 / 左下﹕海棠春睡白袋鼠 / 右﹕美人回眸食火雞

「聽人講話鍾意動物的人都好有愛心……」曼迪將相機鏡頭對準圍欄裏的白袋鼠說,在另一邊一碌木地凝視著一隻黑色大鳥的基爾回應道﹕「真係未聽過,乜係架咩?……咁養蛇蟲鼠蟻算唔算!」「……」「,喱隻係咪鴕鳥呢?」「喱度咪寫住係Casuarius,佢原來係食生果、菇菌、蝸牛、昆蟲、青蛙、蛇……」「唔係食人就得啦hahaha!」


左﹕樹熊 / 右﹕神仙企鵝

「睇睇下佢又真係有D似你!」「咩呀?!」「佢瞌眼訓個樣都幾得意丫……你前世會唔會係樹熊呢?!」「……(#$&%@XYZ)」「都係唔睇喇咁悶,去睇D企鵝仔好過啦,睇落好似活潑D。」「果D係神仙企鵝呀,背脊仲藍藍地,細細隻咁走來走去幾可愛。」


塔斯曼尼亞魔鬼黑鼆鼆的,有D似隻king size大老鼠

「嘩!喱隻咩黎架,黑鼆鼆咁,個樣仲咁醜惡的……」「佢原來叫做塔斯曼尼亞魔鬼,依家野生的只有在塔斯曼尼亞才有,學名叫做袋獾,好矜貴架!」「原來澳洲都幾多有袋類動物的……唔知佢識唔識好似林峰咁飛呢?」「爛左少少喎喱個gag!」


左上﹕肥嘟嘟的袋熊 / 左下﹕隨處走的小綿羊 / 右﹕一隻孔雀在身邊catwalk而過,完全唔怕人,仲問人拎野食

「喂,你睇下!做乜有隻樹熊爬左落地架……」「你睇清楚D啦,唔係樹熊黎架!」「係喎,原來佢叫做wombat,佢係食齋的,行埋D睇都無妨。」「駛唔駛咁蛇quer呀,佢一定走得無你咁快啦咁鬼肥!」「唔係喎,喱度寫話佢最高快可以跑到時速40公里咁勁架喎,快過你踩單車呢!」「咁又睇佢唔出喎肥成咁都可以跑咁快!」「其實喱個動物園都幾好喎,部份動物可以任佢四圍行,可以同D綿羊、鴕烏其至孔雀零距離接觸下……」「無介紹錯呢~~~~~」

沒有留言:

張貼留言