2012年10月14日 星期日

風從寶島來@花蓮

困於渾然的無知而孤立
只聽說有你和連環群島
就像岸上人或許有意
探深海海豚的珊瑚紅礁



這次「慢」遊台灣大置可分為前後兩部份行程,如果覺得前半部的台中南投集集日月潭唔悶的話,就即管跟基爾hea埋下半部吧!去邊?即刻揭曉……



無錯,就係去花蓮!其實由台灣西岸的台中去到東岸的花蓮,可乘長途巴穿越中部依山而建的橫貫公路,不過聽聞車程(連中途轉車)要逾10個鐘,最後還是坐繞行台北的太魯閣號列車,差不多4個鐘就到,沿途仲可以欣賞埋宜蘭花蓮的海岸靚景。



花蓮訂的民宿比較偏離市中心(其實只是十多分鐘車程),來往火車站和市區都由民宿主人接送。至於間屋有幾靚,還是先賣個關子……因為要趕住出海先!由於花蓮位於台灣東部面向太平洋的花東海岸,4至5月都係出海觀鯨北遷的旺季(其實近年香港也有搞類似的觀鯨團,但多數睇唔到)。



據聞花蓮台東海域曾發現逾15種鯨豚,包括比較少見的虎鯨和抹香鯨。不過這類觀鯨tour其實也不保證一定看到鯨魚,早有心理準備只是出海遊一轉而已,不過海豚就多數會見到,咁都好丫!



果然無耐就見到一群海豚遊近遊艇,唔知係咪一個family呢?!聽說大澳也有出海睇中華白海豚的tour,下次再入大澳都可以去八下。



上面喱條勁喎!可能知道基爾山長水遠來到,仲表演「反身翻騰兩周半轉體三周」,犀利過海洋公園果D,而且係純天然無訓練員培訓的呢!



「觀鯨」變「觀豚」之後回到民宿抖抖,順便四圍影下間「豪宅」留念吧!以前從未見識過喱種一幢3層的別墅式民宿,上圖是地下的客廳和飯廳。



由於那時正值淡季,基爾與同行友人可以獨霸全幢別墅,幾乎可以由地下捉衣因到3樓,再由3樓打筋斗落地下都得,每間客房仲有私人廁所浴室。



在香港住慣白鴿籠的基爾,來到這裏簡直就好似上了天堂,總算係見識過咩叫「5星級的家」。



飯廳的牆上掛了一幅印有各類鯨魚的掛畫,雖然出海時見不到鯨魚,看看這幅畫都算是試過「觀鯨」吧!



傍晚時份坐了民宿主人的專車出花蓮市區食飯,由民宿住宅區出返去最旺的中山路,車程也不過十多分鐘,上圖右是花蓮港教會。



全條中山路也不算太長,但食肆的選擇也不少,結果去了這間「鵝肉先生」,上圖是去親台灣都必食的皮蛋豆腐。



「鵝肉先生」原來是花蓮的著名食店,好多旅遊書都有介紹,基爾一場去到當然要試埋佢個撚手菜「鹵水鵝」。食到飽晒之後再去行一陣夜市,花蓮個夜市其實唔算好大,由幾條小街組成,都係街邊食檔、手信店和賣衫為主。行到9點幾10點本來諗住「打的」回府, 後來都係決定膽粗粗摸黑漫步返去,最後唔駛半粒鐘安抵民宿。

2 則留言:

  1. 皮蛋豆腐都係我必食的台灣食品,你去了花蓮那一個夜市,我估你去了南濱夜市。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, King!
      其實我都已經唔係太記得喱個夜市叫乜名:P

      刪除