2014年9月9日 星期二

書裏人間@參考工具書

除了之前提過那些小說外,基爾平時間中也會看關於graphic design的書,比較權威的是SND出的年度選輯,通常又厚又大本又重,當然價錢也貴實在買不起,好多時都係問人借來齋睇下偷下師就算。



好多年前基爾第一次去台灣逛誠品時,無意間發掘到喱本新參考書,雖然「份量」上與SND差得遠,只有約三分一左右。



不過當中選載的多是歐美的一流傑作,依然很有偷師價值,而且只係500幾台幣(約百幾港紙),不用考慮即買了下來。



只要睇得多其實都不難發覺外文報紙雜誌一般設計都比較多以概念為主,整體感覺簡約得來又不失優雅,上圖這個圓形設計就幾突出兼典雅大方。



這其實也是西方主流的美學觀點(明顯不似香港的雜誌報紙咁花碌碌兼老土),即使過了廿多年這些版面睇落依然不太覺得out。



今年6月才剛舉行過巴西世界盃,原來這書裏有幾頁是20年前即1994年美國世界盃的舊報紙,當年決賽正是巴西對意大利,唔知仲有冇人記得書中那兩位巨星呢?

70 則留言:

  1. 這類參考設計嘅書真係好貴下,相信客源是針對專業人士參考!

    回覆刪除
    回覆
    1. wan:係呀,始終唔係一般人會買,印刷量也不會太多吧

      刪除
  2. 基仔食左飯未?背熟本書未?kaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ:邊餐先~~~~
      一早背熟晒啦><

      刪除
    2. 咁你食左月餅未?
      可能你又話:邊餐先~~~~

      刪除
    3. 呢篇blog擺咁多日你又唔話悶?

      刪除
    4. JJ:4-5日咋喎咁快厭悶架你~~~~~
      見係你唧!!!咁我快手啲寫新野啦!!
      不過寫乜好呢XXD

      刪除
    5. 如果好睇嘅點會悶呀!kaka..

      刪除
    6. JJ:咁梗係無西環之鏡咁靚咁精彩啦!!!

      刪除
  3. graphic design我覺得都係日本好d

    回覆刪除
  4. 沒有了現今報紙嘩眾取寵的圖片...真令人懷念

    回覆刪除
    回覆
    1. mandu:啲題先得人驚,語不驚人誓不休,有時還犧牲了準確性,實在可惜!

      刪除
  5. 如我無記錯,外國D報紙9成9係黑白的

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀:多數新聞版都係,部份娛樂副刊體育也有用彩色的

      刪除
  6. 有價值的參考書,很值得收藏,幾時睇返都回味。

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei:而且有好多都沒有時限性,值得一看再看!

      刪除
  7. 我覺得設計好講構想, 平時要多睇呢類書, 先會有多啲靈感...

    回覆刪除
    回覆
    1. 森:我都記得你之前都有提過,有很多還要向森兄學習學習呢^^

      刪除
    2. 唔敢唔敢,我只係呃下人,但呃唔到自己所以平時都有買啲書睇下…原來gael兄的工作性質同我都有少少相近的地方,真係要好好向gael兄請教請教先得…

      刪除
    3. 森:豈敢豈敢,我只是bb班,要向森兄多多學習先啱^^

      刪除
  8. 原來您的工作與graphic design有關,難怪您常去博物館,對設計和品味很有觸覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說:其實我都無乜觸覺,所以要將勤補拙一下囉XXD

      刪除
  9. 回覆
    1. sky:都係以往從失敗中學習而已,談不上藝術感呢:P

      刪除
  10. 你做平面設計!
    原來大家都喺哩行~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸:應該有少少關連,不過你製作果D模型精緻好多,絕對係手工藝品呢^^

      刪除
  11. 設計類的書,非常好看!

    回覆刪除
    回覆
    1. 摩:睇得多慢慢自己都會有個concept,其實都有幫助架

      刪除
  12. 原來做埋呢行,唔怪得咁多人被淘汰~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁...唔想被淘汰...KaKa 真喺要向"基爾兄"學習學習呢~~

      刪除
    2. 米:希望個餅做大啲唔好咩^^

      刪除
    3. kaka:每日都在學習中^^

      刪除
    4. 個餅大D,咪又係俾基爾兄弟食晒…… kaka,睇黎我真係要多D學習下基爾兄弟……

      刪除
    5. 米:邊會呢,我好細食架咋XXD

      刪除
    6. 大食嘅人從來唔覺得自己大食,所以唔會食少D,甚至會食得更多……

      刪除
    7. 米:好似好有飲食心得咁喎:P

      刪除
    8. 呢D……咪要學囉……!

      刪除
    9. 我意思係你表現咗……要跟你學野的原因。

      刪除
    10. 米:我無乜野值得人學啦^^

      刪除
    11. 食咗個餅之後,就話整大咗個餅…… 俾人話大食之後,就話人地係食家…… 人地話跟住學野,就話冇班門弄斧…… (呢D完全係絕技!)
      Y(^_^)Y
      純粹講下笑,唔好嬲。(^_-)

      刪除
    12. 米:喱D絕技我真係好想跟你學下喎~~~
      我諗如果係在官場打滾的一定好啱用了XXD

      刪除
    13. 我只是敘述你的對答,當中令我嘆服…… 匪夷所思。。。佩服佩服

      刪除
    14. 米:承讓承讓.......有空多啲切磋下:P

      刪除
  13. o岩自己用的書, 總係會貴點, 但又值回票價.
    不過有用, 又幫到手, 貴點我都會買的 (哈哈 ! 以我黎講可能會係旅遊書 !?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚:喱類工具書我都會比較值得買,反而消閒書或者小說雜誌果D就唔係太捨得,通常去圖書館借下又或者揭下就算,屋企書櫃都無咁多位去擺啦^^
      旅遊書我都會買架喎,屋企都有好多,遲下有空寫又post啲出來XXD

      刪除
    2. 好呀, 我就較多睇旅遊雜誌 (台灣的) & 遊記.

      刪除
    3. 魚:雜誌如果遇啱有興趣去嘅都會買嘅^^
      當然睇blog遊記依家係主力XXD

      刪除
  14. 有參考價值的書,貴D都會買!

    回覆刪除
    回覆
    1. kamchoa:不過有時見佢賣成4-5百蚊本都真係幾肉尺架kakakaka.....

      刪除
  15. 關於設計的雜誌,享未買之前,我都好有興趣;不過買完之後,就發覺自己冇乜藝術細胞 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. bugs:我以前都成日去pageone揭下啲書,因為無錢買,揭下睇下都好丫kakaka....

      刪除
  16. 我都覺得係:外國報紙雜誌設計多比較簡潔而優雅,感覺好舒適!

    回覆刪除
    回覆
    1. andy:視覺上確實睇得舒服D,無咁嘩眾取寵,啲題無咁嚇人唔駛本XXD

      刪除