2018年8月23日 星期四

武漢迎花潮@通天湖

係咪好心急想知有冇人估中呢?無follow開基爾網誌果D可能唔知到底無端端估乜東東?咁要勞煩自動波click返去睇上一回了。



比較知頭知路果D就跟基爾繼續行落去,話說過了條風雨橋之後回頭一望,就見到上圖這個大水壩,橋下洶湧的水勢形成了大瀑布,係咪同大潭果個大水壩有得fight!冇錯這座風雨橋本身也是酒醉湖的水壩,唔知係咪為附近山區的村民供水供電呢?



再在山坡下另一角度看看這座風雨橋大水壩!相信如果到了夏天雨季時份,這道瀑布的水勢會更強勁,在瀑布旁走過時唔知會唔會被水花濺到濕晒身呢?可能到時來行山要著定件雨褸先掂。



再向前走不遠就見到上面這個「千年鳥巢」和「天書」。大鳥巢看來不是天然吧!以這size計若是真雀巢就肯定是恐鳥或鴕鳥之類了,基爾覺得似小朋友那類嬉戲式的樹屋多些。天書同樣是巨人size,是天然的侵蝕岩塊,應是沉積岩那類,遠看就似一層層的古書冊。



沿途大部份是大大小小的水瀑,也有迂迴的棧道在山谷間穿梭,幸好這天遊人不算太多,沿途總算走得輕鬆順暢,至少不會出現「塞人」情況;來到上圖的浴仙池其實已差不多完成了逾半山路了。



再往下一路走,景觀豁然開朗,原來是一道類似珍珠灘那種斜坡瀑布。水瀑之間仲插了不少木枝(定還是鐵枝),按地圖介紹原來是用作攀爬之用,可惜這天不見有任何勇士來顯身手,相信要有教練陪同及有完善裝備和一定體能經驗才可參與這種歷險挑戰活動吧!



至於平凡人如基爾這一類,基本上只需要作「塘邊鶴」,在旁邊靜靜地欣賞一下這道水勢洶湧的珍珠灘瀑布,其實已經是件樂事了!話明係輕鬆行山健行而已,唔駛搵博亦無意要征服大自然喎!



小莫小於水滴,高山瀑布滔滔流水一直匯聚到山下這個似水塘咁大的通天湖,同樣設有環湖棧道,湖中央仲有條木建的彩虹橋,甚具古樸美。



沿湖邊棧道一直走,仲會路經一處小山谷,見成群大媽爭住行上去有條橫木小橋上面打卡影相,再睇返手上那幅地圖才知原來它叫做「情緣橋」,莫非影完就可找到高富帥如意郎君?難怪咁博命影啦!



本來蠻恬靜的小幽谷變了街市咁熱鬧,無謂同人爭求其影張趁墟相就走人。反而沿湖這邊耳根落得清靜安寧,憑欄遠眺來來往往的遊船感受一下迎面吹來的送爽春風,旅行就是為了享受這份閒情吧!



基爾當然也不會錯過去坐船賞湖的機會(忘了價錢),在湖中兜一圈其實也不花太多時間,大約10-15分鐘已遊完,不過由湖面回望山上風景又有不同景觀角度,如果十月深秋時份來,聽說還可欣賞到滿山紅葉的美景,唔知會唔會似定山溪果類咁靚呢?



遊完船河之後差不多要去返正門走人了,其實絕大部份遊人都集中在山腳這邊遊湖而已,真正願意花點時間和腳骨力行上山的不算太多,不過基爾覺得既然一場來到若沒上山去賞櫻花和山中瀑布,似乎就有點可惜了。



門面驟眼睇其實都有點似大陸古裝街主題公園,又或者乜乜物物影城之類的感覺,突然間醒起又有點似以前荔園隔籬果座宋城喎!拿拿拿……邊個去過宋城的唔好怕醜,大方爽快認左佢!



山中蕩遊不知時日過,原來已經行到成晏晝幾兩點鐘,都係快快趣趣附近搵間茶樓食肆吃個靚lunch先再返入去武漢省城吧!不過大陸叫小菜吃飯一般感覺實在太油膩,好似食油完全唔駛錢大平賣一樣(祈求不是地溝油),味道也確實好一般,不仔細介紹費事長氣了!而且席間隔籬枱果班大叔一直煲煙兼大聲對話實在難頂,九秒九吃夠即走為上着了。



搭車返省城時路經長江大橋,聞說現時跨越長江的大橋有百多座,但始終以南京和武漢兩座大橋最具代表性。武漢長江大橋建成於1957年,除了行車之外下面還鋪設了鐵路,毛主席還曾在大橋附近的河面游過渡江泳。

55 則留言:

  1. 我一把年紀, 但真係無去過宋城, 反而去過集古村
    我以前嘅強國同事話, 食飯要有食地溝油嘅心理準備, 就算去大酒店都分分鐘會中

    回覆刪除
    回覆
    1. 集古村係咪海馬公園果個?我好似都有少少印象...
      黑心食品防不勝防呢:P

      刪除
  2. 回覆
    1. 山腳果啲會早開一兩星期我估......

      刪除
  3. 「在旁邊靜靜地欣賞一下這道水勢洶湧的珍珠灘瀑布,其實已經是件樂事了!話明係輕鬆行山健行而已,唔駛搵命博亦無意要征服大自然喎!」真係很同意!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka.....好彩你唔係笑我細膽XXD

      刪除
  4. 總覺得中國的山水景物、就是有一種幽美、是其他地方沒有的!
    喺呀、旅行、輕鬆自如就好了、不用挑戰體能呀、更不用搵命搏吧… 😄😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地有好多大自然風景其實都幾靚,如果旅遊配套設施改善啲就更佳!!
      唔同人有唔同旅行方法,最緊要自己enjoy就ok吧^^

      刪除
    2. 大夫:這成績去參加亞運有牌攞㗎喎XXD

      刪除
  5. 冇人去估架啦,嘥鬼氣😓
    無拉拉去武漢,相睇呀🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,大家都無乜興趣估XXXD
      等我下次畀多啲無謂嘢大家估下提高返啲興趣先得wakakakaka.....
      我仲以為你問係咪去睇相XXXXXXXD

      刪除
    2. 我諗唔係冇興趣,只係誘因唔大啫…
      例如話估得中gael兄就有問必答,又或者送出牀下底珍藏(呢樣肉赤少少)…
      相信會有大把blog友諗答案~~~

      刪除
    3. 一見到森兄話要誘因即刻嚇一嚇,好彩只係我諗多咗XXXXXDD
      床下底果啲垃圾毫無吸引力,完全唔屬於咩誘因,只適宜間中擺上blog求其呃吓like間下場㗎啫wakakakaka.....
      其實有人吹下水留下言都滿足㗎啦,有冇興趣估就隨意啦^^

      刪除
  6. 宋城年代久遠,早已忘記了。
    武漢的景色都好像比較蔭沉,我記得我那年路經武漢,住下來還遇上下雪。

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka.....應該都唔係咁多人記得:P
      天色唔係太靚,春天可能都是這樣吧

      刪除
  7. 吸完山水靈氣,係咪人都醒神D呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. SU:之前係咪有講話行多啲山可以吸收多啲負離子XXXD

      刪除
    2. 大夫:你不嬲都醒㗎啦XXXXXD

      刪除
    3. 我唔記得有講過,因為我多數話含氧高的清新空氣,負離子這個詞好專門同好科學。

      刪除
    4. 可能係睇人地blog或者報紙或電話節目講吧^^

      刪除
  8. 宋城我未去過呀。次次只係去荔園。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁應該有經過佢個門口啦^^

      刪除
    2. 有種感覺好似梁山泊,在宋代聚集各路英雄,割據一方!
      我想多了,離晒題!山色瀑布,幽雅明媚。

      刪除
    3. 係囉,所以我覺得城門有點似宋城的味道,原來你也有同感^^
      住城市的人,總喜歡多看些大自然美景....
      不用介意,歡迎自由發揮多多留言wakakaka!!

      刪除
  9. 你真係講得好啱,去旅遊真係輕輕鬆鬆好喇,千祁唔好玩太危險刺激的活動,另外,自駕遊我都唔鍾意,因為去旅行就係去放鬆休息,D人就鍾意去唔熟路的國家自駕,增加自己負擔,意外就由此而來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎係喎,你本身識揸車,但又真係好少見你外遊時揸車喎.....
      當然在英國唔計:P

      刪除
  10. 左邊是棧道,右面是湖山,這張通天湖的照片拍得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉姨鼓勵...:P
      應該是個景本身很美吧^^

      刪除
  11. 宋城咩黎架,haha~
    水壩用風雨橋裝飾估佢唔到,又出奇地襯,環境感覺上自然好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka....你快啲上網search下啦XXXD
      應該係近代先起條橋,所以無鳳凰古城或者貴州果啲有咁耐悠史吧!

      刪除
  12. 通天湖景物又有別於酒醉湖啊!各有特色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通天湖景觀更大,遊船都多啲,很多遊人來到都只行喱度,不會上去山腰的酒醉湖了,慳點腳骨力吧^^

      刪除
  13. 小橋、流水、棧道、落英繽紛......
    美景如畫!

    回覆刪除
  14. 話明大媽就多數為人太太,點解仲要祈求找高富帥呢?!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也認同到外地旅遊,悠閒享受就最好...唔需要匆匆忙忙~~~

      刪除
    2. 我諗這方面應該無限年紀或是否已婚,她們心目中都會有自己夢想中的白馬王子吧wakakaka....
      盡量hea啲最好,在HK生活節奏太快,還不夠忙了嗎XXD

      刪除
  15. 個水壩又真係幾靚喎~~~~~~
    但原來要坐咁耐車去架!!!
    我都麻麻地番大陸食野~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返來囉磨.....
      其實都幾遠,同埋入省城條路都幾塞車㗎:P
      大陸啲黑心食品實在趕客!!

      刪除
    2. 番左喇~~~~~~~~去兩日兩夜之嘛~真係純為仕燊去台北...我真癡情~
      好彩唔係你自己揸車咋~~可以訓下~~(但你夠唔夠膽訓?)
      係呀!!!所以我有d朋友成日去珠海食野我都無去~~~

      刪除
    3. 留返年尾睇show先畀佢啦,仲要記得話佢知去台北送唔到畀佢留到依家補送生日禮物等佢知你有幾癡情XXD
      當然無乜瞓wakakaka......
      我都好耐無去深圳:P

      刪除
  16. 感覺真是人少幽靜的地方.

    回覆刪除
  17. 啲瀑布好靚呀,風景美心情佳<3。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪好令人心曠神怡先XXD
      如果夏天去一定好清涼

      刪除
  18. 荔園隔籬果座宋城?荔園我有去,但宋城真係係乜印象噃!
    好寧靜感受湖景果刻應該最正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以前好多亞視古裝劇都係在宋城取景,以前大陸無咁多橫店景:P
      記得荔園隔離仲有百麗殿,成日做大戲,和演唱會....
      銀哥最懂這些,所以成日寫到啲秘境畀我欣賞下wakakaka^^

      刪除
    2. 唔怪之我地咁夾啦~🤪

      刪除
  19. 其實, 以前國內好多遊樂場, 係落來參考荔園和宋城. 不過, 90年後, 就多左人出國考察, 可以順道去見識外國.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸啲遊樂場玩過一次,驚驚......XXXD

      刪除