2018年11月16日 星期五

舊金山居閑話@Jelly Belly

上回講到去了Sacramento舊城行了一轉,傍晚回程時經過一個叫Fairfield的小城鎮,順便又去埋參觀Jelly Belly先返屋企啦!



唔知有冇人由細到大都好鍾意食Jelly Belly果隻果汁糖?如果有好多童年回憶的話,都不妨抽點時間來巡一巡喱間著名的糖果廠。



廠房門口的停車場除了有個大型充氣招牌紅豆吉祥物公仔畀來朝聖的擁躉影相之外,當然仲要影埋運送糖果的貨車,都幾靚幾colourful。



突然醒起,細個時應該好多人都跟過學校團去參觀太古汽水廠又或者嘉頓麵包廠之類,喱間糖果廠都係類似的食品工廠……



不過美國貨的門面裝修當然靚好多,如果有小朋友一齊來就肯定會幾興奮,感覺幾似去了主題公園咁!這天來到幸好不是太多遊人,排隊入去廠房參觀前要先戴好紙帽。



糖果廠房入面的生產線就長這樣!咦?乜成間廠都咁鬼靜蠅蠅架呢?亦唔見有工人操作機器,莫非走晒去蛇王?



之前去參觀州議會大樓時都見過朗奴列根的玉照,來到糖果廠竟又巧遇這位昔日的美國總統,原來佢都做過Jelly Belly的糖果禮盒封面喎!唔知係咪慶祝100周年的特別版送贈畀到訪的外國貴賓?



除了列根之外,仲有好多用一粒粒糖砌成的總統畫像,包括有華盛頓和林肯;另外仲連自由神像都有,係咪好栩栩如生?



睇完糖果砌圖畫後繼續再四圍去八下。行行下行到喱個corner位,望入去見有好多舊式的製糖機器,不過入面唔開放,只能在玻璃門外遠望。



至於D豆豆果汁糖到底係點製造出來呢?答案揭曉:就係由上面這個豆豆模具逐粒整出來了吧!有冇人數得出一排可以整出幾多粒糖?



來到這個同樣無晒工人的倉庫,可以見到超大量唔同色唔同味的糖在抖涼,如果要一個人食晒佢,至少食十年都未必食得晒!



到底D工人去晒邊?相信因為這天是聖誕前夕,大部份人早就放了假吧!上圖是另一款老鼠形的製糖模具,依家應該無再生產這種老鼠糖了!



參觀完生產線之後,再出去四圍遊蕩多一陣,有部份廳房見有公司包場搞活動之類,有D就好空蕩蕩無乜人。



行到咁上下要去一去洗手間先。廁所門口都幾有藝術色彩,因為掛了好多幅用糖砌成的經典名畫,不能少的必定有蒙羅麗莎。



除了莎姐之外仲有好型的蝙蝠俠,有冇人認得Johannes Vermeer的Girl with a Pearl Earring?仲有Grant Wood的American Gothic。至於聖誕老人不知是否聖誕期間限定呢?



去完廁所睇完名畫砌圖之後,落返去G/F當然要去逛逛佢個試食counter是常識吧!幸好這天遊人不多唔駛排長龍,只有十個八個人排隊而已。



食過Jelly Belly都知佢除了多唔同果汁味糖之外,仲經常會搞好多無聊花臣,有冇人想試食上圖喱個怪味糖專櫃?死魚味、臭蛋和發霉芝士已是小兒科,會否有人有勇氣去試試barf(嘔吐物)、fart(放屁)、booger(鼻屎)、spoiled milk和stinky socks呢?



每人可以試三款味,基爾好保守只試了西柚、香檳和藍莓味,太重口味果D其實都唔係咁多人去試,相信都只係宣傳綽頭不會真正量產吧!



去完個試食counter之後,繼續行下間紀念品店!原來除了賣糖之外,都有好多唔同周邊產品,少不了的大路產品有杯杯碟碟tee恤和公仔之類,連黃色小矮人都有!



這款賣糖機香港有些商場好似都有見過,不過就無咁大規模成幅牆一整列擺滿晒咁有氣勢!基爾無逐一去睇,但大部份都係賣返大路的果汁味,另外較特別的有爆谷味。



如果想買少少做手信,可以去counter買個膠袋仔再去架機自己裝,可以mix一大堆心頭愛的味道。價錢方面大約係十蚊美金一磅,基爾好耐無買過這品牌的糖,係咪平過香港買?



如果對D果汁糖無乜興趣的話,也可以去幫襯一下店內這間cafe食件cake飲杯咖啡先走都未遲。見佢仲有好多手作花生朱古力和鳥結糖賣,大部份都係USD$3.75(四分一磅)。



臨走前,再去門口影埋上圖這輛好型仔的Jelly Belly懷舊子母電單車先,頭先入來時好似睇漏眼,無同佢影張靚相。

53 則留言:

  1. Jelly beans印象中我從未試過呢,我大愛黑古古力但不喜歡吃糖(怪)。如果試食,我都會好似你咁,試啲“正”路野,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前好似有見過佢有在商場的自助賣糖機,依家就少見咗...
      黑朱古力有益呀.....糖就少食多滋味啦:P
      怪味糖我諗多數買來做手信或者整蠱人地囉XXD

      刪除
  2. 我對呢啲糖一啲興趣都無 ^^
    Discovery Channel 有個節目 Food Factory, 想知啲野點整出來, 可以睇下, 我估佢地落唔少化學野

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有時睇英文台都有播類似介紹Food Factory的紀錄片,多數係整糖或者芝士啤酒香腸朱古力的工廠,睇到製作過程都幾有趣...
      你通常自家製糕餅,都無乜時間食糖啦XXD

      刪除
  3. 原來JELLY BEAN係美國野,我以英國本土。不過我唔鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係英國野,因為以前香港有得賣:P

      刪除
  4. 我食唔係同年喎.鼻屎味我係HK買過嚟食。

    回覆刪除
  5. 呢款糖果我不愛吃,特別是這種老鼠糖了!
    但參觀這間糖果店的確幾開心的事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好似都有得賣,多數常見的果汁口味,好少見有怪味糖...
      係呀,我諗如果同小朋友去一定好開心^^

      刪除
  6. 令人想起。。。那套電影:
    Charlie and the Chocolate Factory。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了Johnny Depp果個新版本之外,明球台都有播過舊版朱古力獎門人有冇睇過?

      刪除
  7. 肥人對Jelly beans麻麻地...我中學時參觀過卡樂b廠, 真係好想食晒成間廠既薯片..hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,你講開我都記得小學時好似都有參觀汽水廠嘉頓維他奶果啲^^
      正喎有得去睇卡樂B𤺓,唔知依家仲有冇?係咪在大埔?

      刪除
    2. 肥人無晒記憶啦...學校有車由學校出發去架~
      肥人淨係記得"排山倒海既薯片"呢個畫面咋..hahaaaaaaaa

      刪除
    3. 通常都係由學校出發,方便老師帶隊^^
      好想知除了薯片仲有冇蝦條試食wakakakaka....

      刪除
  8. 重口味糖有興趣哦,可以買俾敵人食 :P

    回覆刪除
  9. 我以前係最喜歡食椰子糖,呢啲嘛嘛。

    回覆刪除
  10. 間糖廠規模好大哦,買過食都唔錯!

    回覆刪除
  11. 用糖砌出的人物都幾神似,佩服。唔只賣糖,仲可以賣埋畫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係搵啲fans砌出來做展覽,都几花心機砌㗎

      刪除
  12. 呢種糖真係冇咩深印象…不過親身去到參觀佢嘅糖果廠又會幾有趣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森兄細個時有冇去參觀過汽水廠嘉頓維他奶果啲?^^

      刪除
    2. 都咸豐年前,好似又好少去喎…

      刪除
    3. 以前小學生好興去參觀啲乜廠物廠XXD

      刪除
  13. 記得啊~~印象中哩隻糖係HK好似無左好耐

    回覆刪除
  14. 你咁跳脫既~~~~講講下郵票又跳番去美國XXD~~~~
    其實如果係我...我會試怪味.................
    因為哈里阿波D柏蒂全口味豆都好多呢D怪味XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀因為驚你睇到悶會離棄我丫嘛wakakaka...
      我都估你會,你之前去大阪哈波都有買過XXXD

      刪除
  15. 你講開太古汽水廠我小學時都有參觀過,但印象十分模糊⋯⋯
    糖整嘅名畫,唔變壞發霉嘅?
    基爾好勤力,呢個月出咗四篇,唔知點解我近來好懶提唔起勁😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前年代學校係好興去參觀汽水廠餅乾廠仲有報館....唔知依家係咪興去參觀博物館多一點??
      我諗.....佢砌畫果啲糖係先經過特別防腐處理吧,應該唔會拆下來再食的了XXXXD
      唔得喎銀哥提唔起勁都要加油提一提,因為我好等住睇你啲韓國和非洲見聞wakakaka....

      刪除
  16. 好囉,舊金山可以唔駛去呶,哈哈哈.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔得嘅.....陣間JJ錯過咗個舊金山靚仔緣份的天空又賴咗基爾就唔係咁好啦係咪XXXXXXXDD

      刪除
  17. 買啲奇怪味返黎當手信比朋友一定好正~
    我好似未食過Jelly Belly XD
    會唔會已經係全自動生產所以唔洗工人呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我驚會畀人揼喎XXXXXD
      唔知依家仲有無,以前係有類似的賣糖機有見過:P
      應該仲會有部份工序必須用人手處理,不過這天去到剛好是聖誕長假期所以大部份人早就放了假去玩啦^^

      刪除
  18. 好彩你回港了, 聽說果度前排山火, 空氣好差.

    我好鐘意食糖, 但近年少食左, 我仲有件T係用佢做標題

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!之前睇新聞話北加州又有山火
      加国係咪都有這間分廠?

      刪除
  19. 糖砌出來的名畫好正, 總統像都好似! 總覺得佢地砌砌下畫又食幾粒糖,砌好幅畫都食左好多落肚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾有趣幾有心思^^
      同埋佢係揀配合顏色的糖去砌,都要幾花工夫吧...
      我形住都係,一路砌圖一路食糖都幾開心wakakaka!!

      刪除