2007年3月13日 星期二

費天王都會輸?

講都無人信!費達拿都會輸?仲要以0﹕2輸畀個拍藥人添,真係唔敢相信自己對眼。不過好似因為太熱,同埋腳趾生了水泡,實在跑唔郁之故,但差6仗都破唔到干納斯的連勝紀錄就實在可惜。



這個號稱擁有古頓反手、阿加斯接發球、森柏斯發球同波格腦袋網壇天王,之前人人都寫個「服」字畀佢,因為佢實在有太多贏波瓣數,底線水準跌watt咪上多網囉,上網畀人睇通咪又可以返底線同你搓下囉!好少好似今仗咁,正如佢自己話,幸運女神沒有如以往一樣突然出現幫佢一把……

不過帶離一條街的費天王,暫時都無人威脅到他的王朝,咁又係事實。環顧對手,洛迪克要練好上網先;夏韋特明顯技術已經落後;拿度、沙芬、拿班迪安不太穩定,經常輸到嚇你一驚;加斯基特、梅利又未夠成熟。今次費達拿輸可能都係好事,正好準備一下即將展開泥地賽季,話曬最令人期待佢到底可唔可以圓夢,登上仍未到手的法國公開賽王座。

上圖的費達拿Poster是私伙製作,只此一家,又可以練下自己Photoshop,以免畀返曬譚老師!效果也不錯,對嗎?可媲美「周日畫刊」吧!背景個瑞士阿爾卑斯山好靚,一定要去一次。

沒有留言:

張貼留言