2011年1月11日 星期二

咖喱薯仔燜雞翼

咖喱係基爾其中一味不時會煮下的菜式,主要原因係味道比較容易控制,唔容易會煮得太難食。比較常用的食材係燜薯仔、紅蘿蔔和雞翼,唔講咁多快快手手開工,咪又畀人話長氣!



落鑊煮之前,當然要先搞掂D材料先。薯仔批走D皮之後砌成一塊塊,如果加埋紅蘿蔔一齊燜的話,也同樣先批皮再砌塊。由於加入紅蘿蔔煮咖喱的味道較濃,與薯仔同雞翼一齊煮會幾夾幾好味,不過今次唔記得左買。Anyway,都照煮啦!煮之前當然仲要先用少少鹽、糖、豉油(或鮮露)、胡椒粉等稍稍醃一醃D雞翼先。

Step 1﹕先落少少油再將醃好的雞翼落鑊稍為煎香表面,毋須完全煮透就可先撈起用碟裝好備用。
Step 2﹕將砌好的薯仔倒進鑊中,再加入咖喱糕慢火煮溶,再加入雞翼返兜,讓雞翼沾上咖喱汁再撈起。




Step 3﹕將一湯碗水倒入鑊中,蓋上鑊蓋繼續燜薯仔。
Step 4﹕約15分鐘後稍見收水,再將雞翼回鑊,與薯仔一燜至熟透。
Step 5﹕再過10多分鐘後見咖喱汁已漸趨濃縮收乾少少,就可以熄火上碟了。




為免燜薯仔雞翼時會黐鑊有燒焦味,所以燜的途中最好留在廚房「罰企」睇火,不時要揭開鑊蓋炒兩下以防黐底,咁就very good喇!值得一提的是,近年基爾比較鍾意用喱種日式咖喱糕,一來味道唔太辛辣,而且咖喱味較一般的咖喱粉濃一點,色素也比較少,食得更加安心健康!

2 則留言:

  1. 推薦你一個菜式,是看深夜食堂後學整﹕
    馬鈴薯燉肉

    - 牛肉 或 豬肉片 約300g
    - 馬鈴薯 中或大型 一顆
    - 紅蘿蔔 中或大型 一條
    - 洋蔥 一顆
    - 醬油 5大匙
    - 味霖 2大匙 (如果沒有可以糖和米酒調理代替)
    - 水 800c.c.

    1. 洋蔥、馬鈴薯和紅蘿蔔切成一口大小。
    2. 熱鍋、油,將洋蔥炒至半透明狀,然後放入牛肉繼續炒至半熟。
    3. 放入馬鈴薯和紅蘿蔔繼續拌炒約一分鐘。
    4. 放入水、醬油、味霖,煮滾後關小火慢燉30分鐘。

    非常易整,食剩的汁可以重新加肉再煮。我試過用豬肉、牛肉及雞翼整,效果不俗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落又真係幾易喎^^
      放假要試下!!!!!

      刪除