2011年1月28日 星期五

曼谷泰國菜館@北角

今年與同事食「團年飯」食咩好呢?!近排咁凍一於揀間暖笠笠的泰國菜館,公司附近選擇不多,喱間曼谷泰國菜館之前同事食過話OK,反正基爾未試過,就去試下。


喱間泰菜館第一次幫襯,環境裝修唔錯,menu上的菜式種類都算多

今年喱餐同事團年飯仲有個「特別嘉賓」出席,就係走左成年幾的舊同事A都專程黎聚下舊。同A同事前前後後新舊公司夾夾埋埋都做左成四、五年同事(死喇,唔知有冇記錯,老人痴呆發作),見佢由昔日的傻更更小妹妹到依家亭亭玉立兼可以獨當一面,基爾都老懷安慰替佢開心!


菠蘿炒飯的飯頂有一堆肉鬆 / 青咖喱雞 / 椰汁西米糕

陣容咁強盛,連平時帶開飯的基爾都唔帶喇!下午茶時段黎到喱間泰菜館其實已經唔太多人,非常容易搵位,而且下午茶餐(2時後)抵食D,食得更開心!喱間泰菜館的下午茶餐其實同正價時段午餐提供的菜式大同少異,但每樣就平左成十蚊八蚊,當然份量估計係會少D,但基爾一向細食所以絕對無問題。


千層糕淋上椰汁更軟滑滋味 / 沈滿砂糖的芝麻糯米?煙韌又香口

拿拿林點菜先!基爾點了青咖喱雞,味道OK,咖喱稍辣但好味,尤其係泰式茄子。同桌同事點了菠蘿炒飯、泰式炒公仔麵等,平均只是三十幾蚊,連凍飲(不用加錢)都幾抵!不過其實基爾醉翁之意不在酒,飯後甜品才是焦點所在,因為跟餐加$10送埋3款甜品,包括﹕椰汁西米糕、泰式千層糕同埋芝麻糯米?,之前基爾曾托同事買外賣食過,發覺幾唔錯,今次當然要翻尋味。西米糕是凍食,口感一流;千層糕同糯米?是熱食的,嘩!原來即場食熱辣辣仲好味道,Excellent!


同場加碼比利時朱古力

舊同事A仲臨場加送,就係喱盒朱古力,睇下盒底仲寫住Made in Belgium架喎,好似好矜貴咁!基爾當然唔客氣拆開黎食,裏面只有6粒架咋,仲係唔同餡的,有白和黑朱古力等花款,正過佢先前送的萬聖節朱古力多多聲!讚X100!
 
曼谷泰國菜館 Bangkok Thai Restaurant
北角英皇道433-437號珠璣大廈地下B舖

沒有留言:

張貼留言