2011年5月4日 星期三

檢閱海軍水兵@昂船洲

記得舊年解放軍軍營開放日去過石崗參觀,今年則有機會去見識下昂船洲海軍基地。


昂船洲軍營門口也大排長龍 / 坐的士入營 / 昂船洲軍營開放日門票

基爾從未去過昂船洲,去之前上網check下坐咩車去。昂船洲屬軍事禁地,平時無公車入去,每逢開放日才提供特別班次巴士和小巴。喱日本來10:00am已到了美孚,但等搭6R的人龍長到見首不見尾,醒目地立即改變策略返入美孚商場附近搵的士,直入昂船洲軍營才廿幾蚊per head,唔駛受排長龍之苦已值回票價!


進入軍營的大馬路 / 瞭望塔下唔少人爭住同迎賓的兵哥影相

昂船洲在回歸前英軍管豁的年代是一個海軍基地小島,回歸後經過大規模的西九填海工程,現時已經有陸路與九龍半島連接。雖然如此,但由於百多年來早已叫慣叫熟,所以仍保留「洲」的舊稱。


直升機停泊在海邊的停機坪上 / 軍營中央的大操場上有銀樂隊表演

雖然已經搭的士趕入去,但在軍營門口也要排一輪隊、經過安檢後才可以入去參觀。入到軍營已經成10:45am,錯過了10:30am的升旗禮,比較可惜。


在操場上列隊操兵的解放軍海軍,套制服幾靚 / 看台上早已逼爆人

睇唔到升旗,唯有繼續行入去,見軍營中央的大操場圍滿人,一定有表演吧!就行埋去八下,見原來係海軍的演練,整場表演分為幾節,有軍樂隊演奏、拳術、槍械團體操、獵人戰鬥等表演,與上次在石崗看的大同小異。


兵哥在操場上表演拳術,以及徒手、短刃埋身搏擊等武術

雖然距離比較遠,但其實都感受他們到拳拳到肉的氣勢,在電視上睇可能好多人都見過,不過現場就更有實感,好彩相機都算zoom得夠遠,而且不太手震。


當兵絕對唔簡單,又要捐窿又要淋水托杉兼跳火圈

喱個實戰軍演比較精彩,是整個閱兵演練的重頭戲,見成隊大兵輪住捐窿,轉頭又要畀人兜頭淋水,再去跳火圈,之後又要托杉射擊游繩,非常考體能。與此同時高空中還經常傳來隆隆炮火聲,真係耳膜都幾乎震穿!


睇完軍演再去排隊上軍艦參觀 / 岸邊停泊了幾架迷彩直升機畀人影相

整體而言,昂船洲這個軍演其實都OK好睇的,不過感覺上次在石崗睇果個反恐軍演更有特色,可能又有直升機又有槍炮出動吧!比較好彩係今次天色較多雲,無咁曬,否則要暴曬住咁睇仲慘!


要排成十幾分鐘先上到軍艦睇,超多人

睇新聞先知原來果日有成萬幾人去昂船洲參觀,唔怪得乜都要排隊,不過一場去到喱個海軍基地,又無理由唔上軍艦睇,唯有死死地氣排啦!


在海軍船塢的岸邊可遙望遠處的ICC和西九一帶的豪宅大廈,仲隱約見到港島的IFC

其實開放的軍艦唔算太大艘,基本上排隊仲耐過參觀,加上艦上開放的大多只是甲板範圍,好多內部船艙也沒開放,在艦上簡單行一圈就要落船了。


岸邊有兩艘登陸艇和一艘導彈護衛艦開放,幾乎每艘都逼滿遊人

由於唔想花太多時間排隊,所以基爾只選了人龍較短的一艘小型導彈護衛艦艇參觀。艦上其實也沒太多特別的東西看,只在甲板上影下相而已。


同肥仔兵哥影返張相先 / 艦上的重型導彈炮管

唔少人都係一家大細來參觀,所以艦上都有幾多細路走來走去當是在遊樂場玩,艦上的兵哥當然又成為人肉佈景板咁同遊客影下相之類,都是很友善的。


由船頭拉到落船尾的彩帶旗幟 / 艦上的炮台,又係影相熱點

此外,艦上唔少炮台、導彈炮發射台等都係影相熱點,成棚人圍住係咁影,基爾都係做路人甲在旁邊求其影D畀大家睇下就算了。


岸邊的「人海」比展出的軍車還要壯觀

睇完戰艦後返上岸,岸邊其實仲有好多直升機、軍車、裝甲車等參觀,有些還可上車影相,不過由於實在太多人,所以大多只「遠觀」而已。另外同上次去石崗一樣,仲有好多防彈盾牌、手槍步槍之類展出,可以畀人拎住影下相。


英偉的連長 / 連長房間的露台 / 一整列營房 / 營房下面停車場的軍車

由於有幾幢軍營開放,基爾見唔太多人排隊,就上去睇下。軍營大樓只有3、4層高左右,每層有十多間房,除左住房外仲有茶水房和休憩間之類。先看連長的房間,昂藏6呎幾的連長在房裏筆直的站著迎賓,房內只有兩張床,是他與副連長的,其他陳設也很簡潔,只有木書台、書櫃和衣櫃,還有小露台。


普通士兵的房間 / 表演摺被

再行過少少就是普通士兵的房間,一間4人居住,有4張床,木書台和衣櫃等,士兵會向訪客敬禮,還會即席表演摺被。上次在石崗也見過,好神乎其技,三兩下手勢就摺出起晒角像個方盒子的棉被,好整齊,犀利!


開放參觀的11號兵營大樓 / 回到大操場的看台上

行完營房一圈之後,都已經差不多1:00pm了,開始有少少肚餓,行過canteen那邊又係超多人排隊,而且供應的也只是士兵製作的小糕點,為免同人逼,都係搭車返出去先食晏吧!


在看台上影的全景照,可能由於天陰關係,拍出來效果不算太理想

臨走前,再返去剛才看軍演的大操場,走上看台睇睇,由於軍演時看台上實在太多人,逼不上去,原來看台上的景觀也很開揚,看軍操時可欣賞到整個陣式佈局,應該會更精彩吧!

沒有留言:

張貼留言