2012年9月25日 星期二

俄羅斯謎旅程三十

遊客來到香港通常都會上太平山,去到莫斯科又可以上咩山睇風景呢?


去到外地旅行,好多時都要「登高」,其中一種選擇是上電視塔或什麼高樓大廈之類,通常要畀入場費,另一種唔駛畀錢的就是上山頂。上圖是上山途中又經過了莫斯科河,這一段河道兩岸較少建築物,感覺比較天然。



只要打開地圖睇睇就知,莫斯科其實係坐落在一片大平原上,除了一條彎彎曲曲的莫斯科河之外,基本上是「無險可守」,所以當拿破崙和希特拉殺到來時,俄人只有「堅壁清野」收拾家當有咁遠走咁遠逃難一個方法而已!全市中地勢比較高的就只有位於西南方的列寧山(Lenin Hills),它又叫「麻雀山」,海拔高度僅220米,比552米的太平山還要矮一半。



山上有個很大的觀景台,往下望就見到1980年莫斯科奧運主場館「盧日尼基體育場」。好彩莫斯科市內的高樓大廈不多,所以即使列寧山不算高,仍可盡覽莫斯科的全景。



至於觀景台一帶其實是個小市集,有各式攤檔售賣遊客紀念品,夏天時也有不少莫斯科人到山上來乘涼和看風景。上圖右那座斜形的鐵梯,是冬季時才開放的滑雪跳台!



列寧山上仲有一座重點建築物,就是莫斯科大學,它始建於1949年,至1953年落成,採用典型的斯大林式建築風格,是當時歐洲最高的建築物,中心塔高240米、共36層。目前莫斯科市內還有7座斯大林式大廈,當中以莫斯科大學規模最大。



原本想行過去莫斯科大學那邊睇睇,不過後來發現實在太遠了,烈日當空下還是留在觀景台這邊為妙。在觀景台hea蕩之際,突然發現了一架剷泥車出現,原來係用黎收集垃圾的,乜原來莫斯科係唔興用垃圾車架咩?都係唔好理佢,因為這時行到有D「小急」,可能因為剛才食晏時飲水太多的關係,拿拿林去搵下廁所先。點知!基爾搵勻全個列寧山就只有一間公廁,仲要係個男廁竟然上了鎖,可能是維修……忍到落山先去又驚急到爆,點好呢?無理由去女廁卦……人急智生下,發現唔少男士都走左去公廁後面的樹林。唉!雖然大個仔之後都未試過,不過急得滯都無其他方法,一於以9秒9極速入去解決算了,希望唔會畀人偷影啦!

沒有留言:

張貼留言