2012年9月17日 星期一

The Big Bite@北角

近排天氣鬼咁熱搞到無乜胃口,喱日索性唔帶飯,跟同事出去食下晏,一來去行一陣;二來聯誼下;三來可試試新口味,真係一次過滿足晒三個願望!



半年前同事食過喱間Big Bite,正當想帶基爾去試之際,發覺佢可因為抵受不了大幅加租而執左,結果食唔成。點知最近發現佢原來在另一較偏僻的舖位復業,所以基爾點都要去試一次算是完成心願!



近來似乎越開越多這類漢堡包店,好多都似優質作賣點,當然價錢會比麥記或帝記貴一大截,不過間中食次都唔錯!唯一問題係基爾向來唔好牛肉,所以這次只試了個Big Fish(即魚柳包)。這個40幾蚊的魚柳包同8蚊雞的當然有分別,抵唔抵就真係見人見智,但確實係好好食的,魚柳又大又厚又多汁不在話下,芝士醬料生菜也很豐厚,如果胃口不佳,食一個包都夠晒飽!同事叫的Big Bite漢堡餐,連厚切薯條和汽水要七十幾蚊,都係果句﹕「間中食一次當獎勵自己絕對值得!」
 
The Big Bite
北角渣華道196-202號嘉富大廈地下4B號舖

沒有留言:

張貼留言