2010年10月25日 星期一

浪遊記二再嘆世界

記得年多前收到blog友KK的大作《KK浪遊大世界》,近月又收到佢的喜訊,原來佢第2個「囝囝」又出世啦!《浪遊2》仲舉行左新書發布會,可惜基爾臨時有事去唔到,但最後輾轉也終於收到他的最新大作。



一面揭著《浪遊2》,感覺比上一輯更有新鮮感,可能因為當中除了日本和澳洲基爾叫做有去過下之外,其餘的印度、尼泊爾、柬埔寨、菲律賓、汶萊甚至英國等,通通都無去過,真係好羨慕佢可以雲遊大半個地球!



打開本書,一開始就已經見到基爾非常回味的白川鄉合掌屋,仲有幪面超人和小露寶火車卡;再揭又見到阿格拉堡、風之宮同埋泰姬陵等印度名勝;去到英國仲有得去睇波添喎,又去埋巨石陣和尼斯湖,只差在見唔到水怪!



《浪遊2》記載了KK由1997年至2009年橫跨十幾年的浪遊足印,相信對他自己和讀者來說都是一個旅遊寶庫。當揭到最後一頁時還有「驚喜」,發現原來KK也不是成日都係lonely planet的,仲有大班朋友陪佢去浪遊大世界,真係非常難得,能同遊的相信都是死黨吧!最後當基爾睇完晒這兩本「浪遊巨製」後,還發現到一個「小秘密」,就係原來去旅行確實係一件會令人「心廣體胖」的樂事,單從這大堆照片可見,KK由十幾年前的「文藝俊型男」發育到依家的「健碩福氣男」,其優哉遊哉的富貴生活已可見一斑……Anyway,都係唔好亂講野費事畀人打!希望KK下個十年、廿年、卅年……,外型上即使會再有咩改變(仲講喎),但內心那團浪遊之火依然不會熄滅!

沒有留言:

張貼留言