2011年6月20日 星期一

嘉道理聽鳥賞花:下@錦田

嘉道理尋花問柳之旅終於來到最終章,到底基爾能否「攻頂」成功呢?這篇下集大結局就會揭曉!


估唔到5月黎到嘉道理都仲見到杜鵑花開 / 原來奼紫嫣紅開遍

上回與穿上婚紗頭戴滿天星髮飾的靚靚新娘「愛神木」話別後,距離山頂已不遠了!這時見漫山一片奼紫嫣紅,咩花開得咁燦爛呢?哦~~~~原來係「老相好」杜鵑花!估唔到5月天都仲有杜鵑花開遍,以前基爾叫佢做「公開試之花」,因為每逢3、4月佢開花的時節,都係應付會考或高考的高峰期,見親佢開就諗起挑燈溫書十年寒窗的日子,現在回想起來,是苦,也是甜!


遠眺對面的觀音山,好似一件紫菜飯團

接近山頂一帶,景觀也變得更開揚,遙望對面有座尖尖的小山,非常特別,形態就像小學時美術堂畫的小山丘一樣可愛,告示牌說它就是觀音山,霎眼睇又有D似一件紫菜飯團喎……咦,基爾係咪行山行到有D肚餓呢!


路邊樹立了嘉道理兄弟紀念亭的路牌 / 終於到山頂啦 / 山頂的shuttle bus巴士站

可惜喱舊飯團只可遠觀!罷了,還是趕快去「攻頂」!只差少少咋~~~~見到喱個嘉道理兄弟紀念亭的路牌,即係就到了,希望唔好落雨住啦!最後終於上到山頂,如果坐shuttle bus來山頂就是在這裏下車,可以慳返兩個多小時腳骨力!


在山頂可以睇晒媲美黃山的360度雲海奇峰靚景,累一點都值得

上到黎山頂,當然又要「靚仔」出馬!全景照又點少得,崇山峻嶺雲海仙霞叢林幽壑悉數收歸眼底,在香港行山也絕不多見,難怪位列全港十大行山徑之一!所以即使要行成兩個幾鐘上山,撐到腳仔都軟埋,也是值得的!


山頭有個雅緻的小花園,石砌小徑修葺得很整齊 / 香氣四逸的白蟾

山頂除左有得睇壯闊的綠林景之外,仲有個雅緻的小花園可一逛,而嘉道理兄弟紀念亭就築在小花園裏!話明係花園,當然也種了不少奇花異卉,例如這一大棵白蟾,就有兩個基爾咁高,全棵都開滿了彷似白玫瑰的白花,而且香氣四逸,比什麼Hugo Boss、CK、Armani、Givenchy還要來得幽香天然,行到成身大汗的基爾當然要拿拿林走埋去吸收下D天然香水精華先啦!


與Monet筆下的睡蓮不遑多讓 / 小池塘邊還有大朵粉紫色的野蘭花

畀香噴噴的白蟾薰完一大餐之後,行過D仲見有淡黃色的睡蓮!果然係出於污泥而不染,在山頂小花園見到睡蓮也令基爾有點意外,求其影出黎都好有莫奈的神緒,令小池塘旁邊同樣綻放競艷的蘭花也為之失色。


穿過這道中式拱門,裏面又有個「神秘的花園」

由於山雨欲來,大部份遊人早已落山,來到山頂公園時人影唔多隻,別有一番尋幽探秘味道!穿過喱道中式園林拱門後,裏面又會有咩呢?


穿過拱門就見到嘉道理兄弟紀念亭

沿小徑行入花園裏,原來竟是一處萬丈懸崖,崖邊就聳立了嘉道理兄弟紀念亭!小涼亭的飛檐設計非常有氣勢,加上是臨崖修建的關係,就如一隻大鵬展翼的老鷹,向著連綿山谷乘風翱翔飛去一樣,既灑脫,也有點高處不勝寒!


唯恐瓊樓玉宇,高處不勝寒

明月幾時有,把酒問青天,不知天上宮闕,今夕是何年。
我欲乘風歸去,唯恐瓊樓玉宇,高處不勝寒;起舞弄清影,何似在人間。



在涼亭樑柱之間,隱約呈現出一幅幅山水畫屏風 / 有花紋的蟑螂?

轉朱閣,低綺戶,照無眠;不應有恨,何事長向別時圓。
人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全;但願人長久,千里共嬋娟!



雨雲已籠罩山頂,基爾相信走唔甩了 / 天然涼亭,去避下雨先

深醉於蘇軾詞浪漫意境中之際,遠處突然傳來雄渾的雷鳴,在幽谷中迴盪著,連正在發白日夢的基爾也被吵醒了,都係時候起程落山,以免天雨路滑不好走……行到半路中途,其實個天已驚好似倒水咁勁,幸好山徑都有「天然大雨傘」保護,大雨經樹葉過濾後都變成小雨粉,基爾當然也不會冒險拎「靚仔」出黎影雨景啦,但仍可以告訴大家,雨中行山其實也挺浪漫的……

沒有留言:

張貼留言