2011年6月4日 星期六

中央飯店@深水埗

喱排part time食探少左出巡,都係時候出一出動以免畀人遺忘左。喱次揀左平時好少去的深水埗區,去試一間老牌中菜館。


食飯之前先去朗豪坊 / 位於深水步的中央飯店

為左等人放工,先去朗豪坊hea逛陣先。友人話想去買季尾波衫,話有discount!果然見佢大手入貨買到唔停手,至於基爾本來趁高興也睇中件,可惜又無size算啦!慳返成兩舊水,仲好!


好耐無幫襯過喱類老式茶樓

買完野就移師過去深水埗。出左地鐵左穿右插行左幾條街先來到,大門口在一幢大廈裏面,很有70's feel的老式茶樓門面。由於時間尚早,店內人客不多。


東江鹽焗雞

見好多人都會叫喱味,即管就試試!但其實味道唔算太特別出色,都係雞一隻,可能基爾唔識食吧,也不特別愛食雞!


豆腐雜菜煲

喱味通常比較穩陣,事實上也夠新鮮滾熱辣,反正每次食飯總要叫一兩味菜,平時食開炒菜,今次改叫豆腐雜菜煲更健康,至少無咁肥膩吧!


西檸肉排

另一款常叫的穩陣菜式,喱味都係好少會煮得難食,但就同樣無乜驚喜,不過無乜所謂啦!志在有個適合傾偈的地方hea坐下吧!


蝦醬炒通菜 / 有糖水送

除左雜菜煲之外仲叫多味菜,蝦醬炒通菜都係例牌菜式,基本上也是合格的水準,沒有太大驚喜(或者驚嚇)。最後還有類似百寶粥的甜品送,都算係咁架啦!埋單計$300左右,價錢不平,但也不太貴,算係一餐「中庸飯局」吧!寫blog前睇返OR睇下人地又食D咩先,原來都仲有好多炸大腸、炒鮮魷之類。值得一提係佢地早茶都有一些懷舊點心,咁睇黎好似飲早茶有特色D喎!
 
中央飯店 Central Restaurant
深水埗大埔道140號東盧大廈地下

沒有留言:

張貼留言