2010年5月17日 星期一

麥記法蘭西杯出土

唔知由幾時開始,麥記、OK、7仔、KFC之類的快餐連銷店、便利店就經常有叮噹、吉蒂貓、麥叔叔公仔、pooh、姆明……真係換過不停,如果再加埋百記、惠記超市,諗返真係全年身邊都不停有同事朋友問拎乜乜印花,似乎已經成為一種熱門的營商手法。至於換果D野,其實都唔係樣樣都咁值得去換,不過當中也不乏經典的精品,例如以下喱樣!



日前基爾媽執拾廚房時,無意間在灶底發掘出一批「文物」!就係喱幾隻麥記玻璃杯,拎出黎問基爾仲要唔要,唔要就掉去垃圾房啦咁鬼阻訂!基爾打開個盒拎出黎睇睇,無裂無爛又無發霉,仲保存得唔錯添。記憶中喱套玻璃杯應該係基爾哥當年換的吧?!最近其實麥記又回歸基本步玩下復古,推出久遺了的麥當勞叔叔、巨無霸警長、小飛飛、滑嘟嘟、漢堡神偷及芝士漢堡市長公仔,不過基爾見過佢D手工好似麻麻地,所以無乜意慾去換。話時話,基爾都幾乎唔記得漢堡神偷同巨無霸警長咯?!滑嘟嘟係伐表奶昔,咁小飛飛又係咩?係咪薯條呢?



講返喱套麥記玻璃杯,每隻都有成6、7吋高,杯口可以塞落個拳頭添,都幾大隻架(所以幾阻訂)!杯上的卡通人物分別係好經典的麥叔叔、漢堡神偷、小飛飛同滑嘟嘟(唔知當年仲有冇其他人物款式),值得一讚的係圖案設計得好靚,印刷亦相當精美細緻,唔似係一般粗製濫造的貨式。卡通公仔的造型以聖誕節為主題,應該係聖誕前後推出的吧?!可能係用黎做聖誕禮物之類的,公仔旁邊仲印有麥記copyright同埋「2001」字樣~~~~再望下杯底,竟然每隻都貼有一張小小的銀色圓形貼紙,上面印住「Made in France」,嘩!!!乜原來係法國貨黎架喎!除在LV同屋企果部Brandt洗衣機之外,基爾已經唔太記得近年有咩係「Made in France」(記得以前仲有威斯汀雪櫃)!分分鐘果架洗衣機都係大陸或東南亞裝嵌的,話晒家陣祖國係世界工廠丫嘛!記得當年即使坐十幾粒鐘去到巴黎,想買下手信、紀念品之類的東西,隨手拎起一件望望都係「Made in China」的,購買意慾即時急跌九成!

至於最後喱set法國貨麥叔叔玻璃杯有無拎去垃圾房?當然係無啦~~~基爾媽一聽到基爾嘩嘩聲咁話「係法國貨黎架」之後,即時拎塊毛巾出黎抹下D杯,然後好小心咁擺返落D盒度,再好小心咁收返入去灶底深處……如果下次基爾媽又摷到基爾 D咩珍藏野出黎話阻訂要拎去垃圾房,用返喱條計仔都唔錯!

2 則留言:

  1. 杯上公仔好可愛又靚 , 仲係法國貨 , 梗係唔好掉喇 , 得閒攞出嚟裝汽水飲 " 正 "

    回覆刪除
    回覆
    1. ak:係囉近年麥記杯多數都係made in china, 我見喱set竟然係made in france即刻唔嘥得掉^^

      刪除