2010年5月4日 星期二

康甜餅店@鯽魚涌

之前提過公司附近有唔少「老餅舖」,最適合基爾喱D老餅去幫趁!上次食過蛋撻,今次再試下曲奇餅。


袋裝曲奇 $15

某日同事E返工,見佢拎住袋曲奇餅返黎,細問下原來係在公司附近的喱間西餅舖買的。平時買蛋撻多數去幫趁新鳳凰,喱間就比較少光顧,只聽聞佢D豆沙菠蘿包係幾得的,至於曲奇餅就從來未試過。基爾同E新舊公司夾埋咁多年同事,當然老實不客氣地搶黎食下。咦~~~正喎!食曲奇餅好多人都係鍾意食脆的,好似藍罐果隻咁,有糖粒或者提子之類,不過喱隻竟然係軟林林的soft cookies(但又不是疏了氣的過期餅乾那種感覺),鬆散得彷彿入口即溶一樣,而且牛油香味十足,面頭仲有一篤朱古力,令整塊曲奇生色不少。值得一提仲有佢個懷舊logo,托住麵包果個廚師令基爾想起blog友獅兄!由於喱包名不經傳的曲奇好味程度係屬於食一啖就唔停得口的級數,最終成袋餅幾乎畀基爾食晒,都有少少唔好意思! p.s. 順手講埋藍罐,唔知裏面咁多款曲奇,大家最鍾意係食邊樣呢?基爾的「飛佛」係純味圓形像大餅果隻,其次依次為純味中間有個圈、有糖蝴蝶形、再到有糖長方形,通常到最後最後先至食好難食果隻有提子的。
 
康甜餅店
北角七姊妹道 199 號地下

沒有留言:

張貼留言