2010年5月6日 星期四

捧Miss21場睇畫@中央圖書館

早前睇blog友寫話會再有得意作品展出,其實佢之前已在石硤尾展過,不過果陣時就抽唔到時間去睇,喱次基爾答應會去捧下佢場!



周一特登早一個鐘出門口,就係諗住返工之前去中央圖書館展覽廳睇喱個展覽,算係夠神心卦!喱朝早黎到展場,可能因為已展了3日,加上唔係假期,所以都唔算多人。基爾都算係大鄉里,第1次黎喱度睇畫展,所以都搵左一陣先搵到佢個「地庫」入口。中央圖書館的地庫展廳原來都幾大,同時可容納3個展覽。



Blog友母校搞的喱個展覽佔據了中間最大的一個展廳,比想像中的規模要大,除了有大量該校學生的傑作之外,仲有不少舊生校友的作品展出。展品的種品包羅萬有,除了有水彩畫、國畫、書法、油畫之外,仲有各式雕塑、陶瓷、剪紙、圖章、座台月曆設計等等,琳瑯滿目,快掃一圈都要大半小時。



由於之後要返工,一定要抓緊時間,首要當然係搵下blog友的佳作先得啦!拿拿拿,在其中一個角落終於搵到上面喱幅代表作,之前在佢blog中已見過幾次,今次終於見到真蹟,果然比網上睇更有質感,始終油畫係要睇實物精彩好多。



除了杯子之外,搵左好耐之後再在近門口處發現上面喱兩幅,係咪有點Edvard Munch《The Scream》的神彩?融化的熊人就令我想起Coca Cola果隻北極態。Blog友應該係幾鍾意紅、橙色的,是用暖色調的能手吧!



再睇睇幾件基爾有駐足欣賞的作品。上圖喱一set高身玻璃杯幾特別,每隻玻璃杯都刻上不同的圖案,原理唔太清楚,但確實係幾靚的。始終比較喜歡一些清雅的design,除左玻璃杯外,仲有幾幅水彩畫都好有水準,例如上圖中的古鎮巷陌,淡黃的色調與古巷情懷非常配合。至於下圖左的淺灘,水天一色的景致也令人神往,近景的水波紋則令寧靜的畫面平添不少動感!



臨走前拿了這次展覽的場刊,裏面都有刊載blog友的油畫。順帶一提,原來佢「系出名門」,喱間在該區都係名校黎,唔怪得佢咁有藝術修養啦!另一個意外收穫當然係知道左佢個真名~~~~不過為顧全blog友的私隱,基爾當然唔會在這裏披露,但以後除左會叫佢做7e之外,仲會叫佢個新朵「Miss 21」!哈哈哈~~~~~!btw,下次再展時希望會見到Miss 21的盧山真面目。

沒有留言:

張貼留言