2010年5月9日 星期日

椰汁紅豆糕

因為日日返工太忙碌(又可以話係懶的藉口),所以都有一排無煮野食。諗諗今次「久休復出」煮D咩畀大家睇下好呢?!好啦,就整下面喱樣好耐都無整過既野啦。



久疏廚房戰陣的基爾,其實今次都有少少緊張,但又無理由就咁煎隻荷包蛋畀大家睇咁欺場吧!諗起都好耐無整上面喱味野,不如就試下睇睇仲記唔記得點整先……無錯!嚴格上黎講今次唔係玩煮飯仔,而係整甜品——登登登凳!椰汁紅豆糕是也!

好喇,講完一輪無聊的開場白之後,點都要郁手架喇!整法其實都唔太複雜,首先當然係要去買定材料先,包括半斤紅豆、大裝椰漿一罐、大裝花奶一罐、栗粉一大盒,就係咁多野,有幾難唧(肥媽上身)!

Step 1﹕先用清水將紅豆烚熟,約10分鐘見佢開始林身即可,注意千其唔好煮太耐變成煲紅豆沙。烚熟後隔走水份,用大碗裝好攤凍備用,而烚紅豆的水也可另外用碗盛載備用。
Step 2﹕將椰漿及花奶全部倒在另一大碗內,再攪勻。
Step 3﹕將粟粉逐少逐少咁倒落去椰漿花奶裏,份量大約用半包,有心機的話就用個篩仔一路篩住D粟粉落,再用筷子一路攪勻佢,避免佢凝固成一舊舊粉團。




耐心咁攪勻喱碗椰漿花奶粟粉水,見佢呈白膠漿狀之後就OK。然後就要分身去煲定一煲糖水。

Step 4﹕糖水的份量大約係7碗飯碗的清水,加一碗白砂糖,驚肥的可以酌量減少少(淡奶也可選用植脂果隻),水微滾後再倒糖入水內,攪勻。
Step 5﹕糖溶化後,再將之前攪好的「白膠漿」椰漿花奶栗粉水倒入糖水內,倒的時候可以再用個篩仔篩多一次,以防還有未攪勻的粉團在內。
Step 6﹕見「白膠漿」微滾,然後才落已烚林的紅豆,落完紅豆後要再慢慢攪一攪成煲野,以防紅豆黐底會燒焦。全程毋須蓋上煲蓋。
Step 7﹕好喇,為免底糕太白雪雪令賣相唔係咁靚仔,最後再酌量落返少少先前烚紅豆的水,令「白膠漿」呈現微紅色。




經過上面7個steps之後,基本上已經完成,然後就要快手快腳「上碟」。基本上可以用返上次做蘿蔔糕時用的大盤子,將微微杰杰地的紅豆糕漿倒入去。由於在室溫之下,紅豆糕漿會迅速凝固成糕狀,所以手腳要盡量快。將紅豆糕攤涼之後可以用保鮮紙包好,再放入雪櫃普通格內雪凍即可。食的時間可以先將盤狀的紅豆糕切成一個個立方體,咁就very good喇!

基爾媽賽後評語﹕全個過程中,攪栗粉的步驟最重要,基爾又要攪又要掛住影相雞手鴨腳咁,所以攪得唔算太勻均,不過好彩有個篩隔一隔D粉漿補救返;另外最後倒紅豆水的份量唔多足夠,所以糕身白雪雪左D,唔太靚仔,下次可以再倒多少少紅豆水令佢呈現紅一點顏色。

p.s.煮野其實同做其他野一樣,都唔可以懶,真係工多先至可以藝熟,又上了寶貴的一課!

沒有留言:

張貼留言