2010年11月13日 星期六

蜂蜜楊枝甘蜜

近日秋意漸濃風高物燥,濕度經常跌破50%,成日感到喉乾鼻涸之餘仲好似有少少喉嚨痛!拿拿林走去沖返杯蜜糖黎飲下,真係當堂成個人都無咁dry。不過齋沖蜜糖飲又好似有D悶,要搞返少少新意先至夠情趣!



就整下喱個非常簡易又乾手淨腳的自家製「楊枝甘蜜」啦!材料其實都好簡單,只要有碌柚、西柚同埋honey就得。

Step 1﹕先將西柚及碌柚皮切開,再將裏面包住果肉的薄衣撕走。
Step 2﹕將果肉取出後小心地逐小搣開成一塊塊。
Step 3﹕將數塊果肉放入杯內篤爛至出汁。
Step 4﹕倒出小半杯蜜糖進杯內,再加入小量涼開水將蜜糖和果肉稍梢搞勻。
Step 5﹕最後倒入熱開水,楊枝甘蜜熱飲就完成了。


注意一定要先用涼開水開稀蜜糖搞勻果肉,才再加熱水,因為聽基爾媽話若直接在蜜糖上加熱水,會破壞了蜜糖的營養云云。姑勿論喱個「古方」孰真孰假,照跟就應該無失拖,始終是傳統中國人智慧吧!此外,如果平時怕酸怕苦澀唔敢食西柚碌柚的話,用喱D生果黎沖蜜糖,味道比單用檸檬更加夾,因為蜜糖可以中和西柚肉的酸味之餘,基爾覺得浸過蜜糖水的西柚肉和碌柚肉亦非常好食(若用檸檬就無乜果肉食了),潤得來又有很清新很fresh的感覺,秋冬時節飲就最適合不過。

4 則留言:

  1. 仲經常聲沙,有時間試吓先~

    回覆刪除
  2. 呢款楊枝甘蜜似乎幾簡單又啱現在天氣 , 冇芒果我可以試下整 . ( 因為我唔食芒果 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家多柚子, 價錢又唔貴, 不妨整杯飲下^^

      刪除