2010年1月23日 星期六

misocool@鯽魚涌

寫完外遊同行山,再次回歸食野篇。喱次食乜好呢?無錯,又係去食拉麵,不過上次去味千畀blog友鬧實在太求其啦~~~~真係唔敢怠慢,搵間似樣少少的去試,就下面喱間啦!



其實都唔係特登去喱間misocool食拉麵,不過剛好喱日約左友人W去太古坊睇展覽(至於去睇乜展覽,先賣個關子留待下篇再講,都係一雞幾味好D,如果唔係邊得黎咁多野寫……),睇完就順道行出去搵食,最近就黎依間,W之前食過話正,就即管去試試。

不得不佩服W「自家編製」的搵食秘笈!其實不嬲都知佢閒來就會四出覓食,不過依家先知原來佢隨身會帶備一本小notebook,上面貼滿報紙雜誌介紹的食店。跟住佢去搵食一定無死。喱間misocool其實W之前已經同另一友人K率先試過,覺得掂就的埋我黎再食多次。翻查OR,misocool原來在中環同埋尖東都有分店,可能好多blog友都已經食過,睇佢個招牌上面寫住ramen(拉麵)同埋bento(便當),應該係佢地招牌菜!唔好講咁多,入去望望先!



入到去坐低後周圍望下環境,同一般日式餐館有D唔同,感覺上似西餐廳多少少,環境都幾闊偌,D台唔會太密。由於剛剛過左lunch hour,所以唔駛等,不過聽W講食晏時段係要等位的。打開menu,上面寫住「潮日新聞」,玩食字都算幾有諗頭!但唔知係咪真係會日日更新D菜式,我諗多數只係綽頭吧!

由於唔太肚餓,兩人都無叫便當,只食拉麵。W揀了豬骨湯底的帶子拉麵($50),基爾就揀海鮮拉麵($58),仲要特登揀蕃茄湯底,睇下D功夫得唔得!另外加$12轉set,就加左碟煎餃子,仲有6隻咁多。大家睇到個價錢,都知道其實唔係貴味千D行野好多咋!但味道就好好多,個蕃茄湯底幾濃,絕對唔係水聊聊果隻,賣相亦唔錯,而且都幾大碗,食力一向麻麻的基爾就覺得幾鬼飽,結果幾乎兩個人都食唔晒D餃子。Anyway,可以畀個B+佢,值得推介一下。有機會再去的話,就再試埋佢地個便當先!
 
misocool
鯽魚涌華蘭路2-10號地下

沒有留言:

張貼留言