2010年2月17日 星期三

蒸蘿蔔糕

新年期間都幾忙,所以到依家先寫好喱篇跟基爾媽學整蘿蔔糕,希望唔會太遲啦!基爾向來都唔鍾意食荼樓的蘿蔔糕,因為總覺得好難食,成舊粉咁,失敗!蘿蔔絲又少,仲失敗!件糕一夾就散,簡直係失敗之中的失敗!所以,都係私房製作的好味D,依家就黎講畀大家知究竟點整!



首先,準備的材料其實不太多,不過蘿蔔同粘米粉的份量要有一定比例,這次在街市買了3大條白蘿蔔,大約共6斤左右。返到屋企先用個這個刨仔刨乾淨晒D蘿蔔皮,非常方便又容易刨,以前要用刀仔去慢慢批,就慢D同埋辛苦D。批走蘿蔔皮之後,就用喱個有好多窿窿、好似一塊鐵片的刨去將大大條的蘿蔔刨成絲狀,刨時秘訣係要由上到下咁磨,刨出的蘿蔔絲越長就越好食。刨好蘿蔔絲之後,就放在一個大煲內,煮大約10至15分鐘,先煮熟少少D蘿蔔絲,令它變軟。



煮蘿蔔絲時唔係就咁橋埋雙手等,而係去準好糕裏面的涵料。最主要的涵料係蝦米同臘腸,記得細個時基爾媽仲會加埋臘肉的,不過基爾唔鍾意食太肥膩的肥豬肉,所以唔加,改為加少少瑤柱,但要記得先浸林佢。另外,雖然基爾唔食蔥,但為左底糕蒸出黎可以靚少少,都要加少少蔥花。切幼所以涵料後落鑊係咁倚加少少油炒煮佢就得!好喇,等到蘿蔔絲蒸熟,先倒出從蘿蔔蒸出來的蘿蔔水,用湯碗裝好備用,再在蘿蔔絲上加上大約4-5茶匙鹽,仲有4-5茶匙雞粉調下味,再要加多一點胡椒粉,然後同蘿蔔絲攪勻。之後再倒入粘米粉,6斤蘿蔔大約撈600克粘米粉,通常係一袋裝,超級市場有售。



倒粉時注意要續少續少加,攪勻再倒,不能心急,以免粘米粉會結埋一舊,此外也要不停補充之前倒出來的蘿蔔汁,攪起來也更容易及勻循。如果時間充足的話,也可以用個篩慢慢去篩住咁落粉。落粘米份的途中,同時要加上少少粟粉,蒸出來就更加滑溜好味。最後再加上涵料,緊記要留返少少,一會兒放在糕面上裝飾之用。將蘿蔔粘米粉同涵料等全部攪勻晒之後,準備好一個大盤子,加少少油搽一搽盤底及盤邊,再將攪好的蘿蔔粉漿團倒進盤內,用匙羹好似批蕩咁將粉漿團鋪平,之後再將剩下的涵料均勻沈在糕面,當堂係咪靚好多呢!最後將整個糕放落鑊,中火隔水蒸大約75分鐘就搞掂,完全無難度!



又到基爾媽試味及評分時間。本來個蘿蔔糕蒸好之後,基本上就可以即刻食,不過基爾鍾意切片再煎香,外脆內軟咁會更加好食!基爾媽表示大致上都算係合格架啦,不過可以再鹹少少!我心諗﹕唔好食咁鹹啦基爾媽,無益呀!依家咁樣清清地咪幾好囉!好食又健康,係咪?!

2 則留言: