2010年7月20日 星期二

川龍甲龍孖住行:下@荃灣

短時間內又有「川龍take 2」之行,證明喱條行山路線確實係幾hit的。首先當然又係指定動作,由荃灣坐小巴上川龍飲茶hea坐,跟住又忙住去拎點心沖茶,與上次大同小異,此part不再贅述!


大帽山郊野公園 / 行山徑也是越野單車徑 / 深林人不知 / 沿山路搭級而上

在端記坐夠食夠傾夠之後又起錨!不過這次不是行菜田那邊往引水道的方向,而是另一邊往大帽山郊野公園的上山路,所以起步這段路也要花費少少氣力,好彩剛才已叉足電,基本上無乜難度。上到大帽山郊野公園燒烤場後,先去過廁放低少少野先,因為之後不會再有方便的地方,順便也可以先歇歇腳才再上路。


長在石上的地衣 / 恍如一把大傘子的大葉植物 / 甲龍林徑路牌

從郊野公園側的荃錦坳漁護署管理站出發,附近山邊有一條上山小路,無幾耐就見到甲龍林徑的大木牌匾楝在路旁,這裏就是起點所在。由這裏往前走,大部分已是天然的泥地小徑,不過修葺得尚算整齊,也不難行,加上很多時都有林蔭夾道,所以即使是盛暑季節也不用怕烈日曝曬。此外,沿路還經常見到一些築在路旁的「通識教育路牌」,提提行山人士附近有咩特別的植物或動物可以欣賞到,例如青苔地衣和各種蕨類大葉植物,它們外貌雖然平平無奇,不過原來是要在水質非常潔淨而且空氣質素極佳的地方才會生長,所以都唔係度度都見到架!


遠眺石崗村屋 / 不算太崎嶇的山路

講返甲龍林徑,原來它是古時八鄉、石崗一帶村民往來荃灣的必經之路,全長逾6公里,如果好似基爾咁行下影下hea下,都要差不多2.5小時。沿路指示充足,基本上不怕蕩失路,要注意是由於部分行山徑與越野單車徑係共用一條路,所以行行下不時要避單車,要小心一點!沿途除左睇奇花異草之外,這邊與引水道那邊一樣可以居高臨下睇風景,不過這次看的不是荃灣的「石屎森林」,而係石崗一大片低矮的鄉郊村屋和綠悠悠的田園景色,還有遠處傳來的吱吱鳥語作背景音樂,感覺其實有少少似去左外國咁,所以黎喱度行下都可以暫時止下遊埠癮。


竟然會有黃麂出沒 / 花徑不曾緣客掃

再沿山路往下走,又發現路邊樹立了一個告示牌,當然唔係「熊出沒,小心!」果隻,只係話喱度原來係會有黃麂出沒的,叫D人唔好嚇親佢地!可惜當日見唔到,基爾亦從來無見過野生黃麂(反而在芬蘭的野外見過reindeer,即係幫聖誕老人拖雪橇的馴鹿),原來佢地都係屬於鹿科動物,非常機靈,幾乎遠遠聞到人類陣味都會即閃,所以唔係咁易見到佢地廬山真面目的!


農場鮮奶小食亭 / 裏面其實似個小農場多點 / 甲龍林徑的出口

行行下話咁快就來到甲龍林徑位於石崗雷公田村的出口,附近有一間「農場鮮奶小食亭」,售賣的奶製甜品聲稱係「地道出產」,反正腿也走得有點累,就入去幫趁下順便抖抖。走入去一望,其實似農場營舍多過小食亭,地方都幾大(仲有個羊欄),不少行山友都會來這裏先醫肚作中途站。


小食亭內買的rum酒提子雪糕 / 薑汁撞奶 / 芒果布甸

由於基爾不太受得牛奶,所以只食左幾粒燒賣同埋少少布甸,只見同行友人去賣完薑汁撞奶又去encore埋rum酒提子雪糕擺滿台,齋睇無得食的基爾都有少少唔抵得!Anyway,在農場小食亭內hea坐下,一面欣賞下石崗的田園風光,一面數下羊欄裏面走來走去的黑草羊,都係幾愜意的。


石崗軍營 / 農場鮮奶小食亭內的羊欄 / 黃昏夕陽下的雷公田村

Hea坐陪食之後再moon walk去雷公田村口,近石崗軍營外有個巴士站,又剛巧有架51號巴士黎到,當然立即三步併作兩步跑去上車。真係好耐無坐過單層巴士,都幾盞鬼,不過一陣就返到荃灣咯!落車後唔知去邊度覓食好,喱頭基爾都唔太熟,於是四圍顎下顎下行下行下就黎到上面喱間野,門口寫住任食兼唔駛加一,只係百鬆D蚊都好似幾抵,就入去試試。


在石崗軍營旁坐51號單層巴士返回荃灣 / 近愉景新城的碌冧法式越南料理

推門走入去,裏面原來都幾靚,暗暗的好似幾有情調咁款,至少唔似門外的茶餐廳feel!坐低之後睇睇有咩食先,其實都係D札肉檬粉、越式拼盤之類一般的越南餐廳菜式,唔算有咩新意。後來叫到埋台食落原來真係好一般,份量亦唔多,部分要叫幾碟先至夠分,而且味道都係水準之下,有些甚至叫幾次都一直冇來,連奶茶汽水全都淡茂茂似開水,都莫再講話甜品!基爾就覺得「小巴黎」或者之前去大坑食的「新越」就好食好多。後來翻查OR,喱間野原來都真係幾劣評如潮,還是早早將它從「米G蓮名冊」剔除為妙!

附錄﹕川龍甲龍林徑路線圖

2 則留言:

  1. 飲完山水(仲有冇呢?)靚茶補充用完體力⋯行行重行行都無有怕^++^

    回覆刪除
    回覆
    1. BK:仲有㗎,間茶樓未執笠^^
      不過都唔飲得多,驚中途急尿要去廁所XXXD

      刪除