2019年8月30日 星期五

珍郵庫@香港海底世界

唔經晤覺話咁快又放完了暑假!又係時候要拎返D「暑假作業」出來做下……成兩個幾月無寫過blog感覺好似有點生疏,不如就寫比較容易應付的郵票先啦!



暑假期間都買了兩套design得幾靚的首日封,包括上面這套以香港海底世界為題材的郵票。其實以珊瑚和熱帶魚等海洋生物為主題基本上已經夠晒色彩繽紛,應該都好難會設計得醜樣吧!所以不論中外不少國家和地區都經常以此發行郵票。



印象中香港以往都出過魚類或者珊瑚郵票,不說不知雖然經常受各種海洋生態災難困擾,但位處亞熱帶西太平洋邊緣的香港海域仍能孕育出豐富而獨特的海洋生態圈,例如$3.4那張可見到中華白海豚和綠海龜。



仲有好多種連名聽都未聽過的魚,例如$4.9有邁氏條尾魟(魔鬼魚的一種);當然仲有好多唔同的蝶魚小丑魚雞泡魚鯛魚海馬海牛之類,就不逐一介紹了(驚有人會睇到打喊露)……



值得一提是今次的魚形小全張設計也頗有心思,郵票的兩邊還有魚形的齒孔,都是玩味十足的花巧元素。順帶反轉首日封睇埋背面仲有非常詳細的介紹,每條魚都有中英對照的名字,不論大人細路都會有興趣逐一細看,認識下這些居於香港海域的鄰居吧!

香港海底世界
發行日期:2019年7月16日

56 則留言:

  1. 你啲暑期作業好七彩繽紛 ;-)

    回覆刪除
  2. 香港海底世界為題材的郵票好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數熱帶地區國家都經常會出海洋生態主題的郵票......

      刪除
  3. 夏天出海底世界郵票,可以幻想下潛入海底,享受清涼的世界!

    回覆刪除
  4. 郵票兩邊有魚形齒孔
    玩味十足
    首日封背面仲有非常詳細介紹
    每條魚都有中英對照名字

    回覆刪除
  5. 首日封設計好漂亮,我都嘗試過畫海洋,真的很嚮往海洋世界!

    回覆刪除
  6. 貝殼與飾物,配合相的構圖🤣🤣

    回覆刪除
  7. 希望將來白海豚不是郵票上先出現啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過目前這裏的海域工程太多已變得不太宜居,希望佢地可以盡快另覓到更合適的棲息地啦!

      刪除
  8. 中華白海豚呀!由細聽到大,但仲未有機會見過呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大澳以前有出海觀豚導賞團,但近年太少白海豚出沒,唔知仲有冇搞團呢??

      刪除
    2. 有架, 我有朋友早幾個月見過白海豚

      刪除
    3. 原來如此!
      不過聽聞不易見到呢!

      刪除
  9. 我本來要掟西瓜落海,同登尋人廣告搵你出嚟喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔駛咁大陣仗,其實之後仲會繼續放下中秋聖誕新年長假呢XXD

      刪除
  10. 小全張設計到魚形咁,好有心思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!比較少見魚形小全張所以應該都多人會買

      刪除
  11. 歡迎你放完暑假番來XXXXD你個暑假真夠長~
    好久不見~
    你仲特登攞D貝殼襯番套郵票黎影~~~~~又幾有誠意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本都諗住再休長啲因為太耐冇寫唔知寫乜好:p
      Long time no see.....
      我仲驚你話我無聊添XXD

      刪除
  12. 起完三跑, 會唔會無哂?

    回覆刪除
  13. 基爾,我也放了一個暑假呢~ 回來後見你第一篇講郵票,我剛巧這旅程,買了我人生第一個首日封,這國家對集郵人來講係朝聖地,所以令我也買了一套郵票。基爾估唔估到我去咗邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀哥今年暑期去了邊度遊歷?預告少少來聽下好喎^^
      集郵人朝聖地.....會唔會係Liechtenstein?

      刪除
    2. 係啊!Liechtenstein都係潮聖地之一⋯⋯ 我去其中一度係毛里裘斯

      刪除
    3. 正喎毛里裘斯,有冇去睇麵包樹^^

      刪除
    4. 無,最出名嘅麵包樹係馬達加斯加~

      刪除
    5. 噢,原來我搞錯咗,還以為是同一國家XXD

      刪除
  14. 海底動物固然靚,放在郵票上的大海螺和石粒手鐲更可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉姨!^^
      那手觸是用木珠串成的,看來不像吧!
      它與海螺印象中也是十幾年前初訪寶島時貪得意買來的紀念品,其實串成木珠手觸的橡筋圈在年前因歲月太久已斷了,但基爾也不捨得將零散的木珠丟棄,就去買了串珠手觸用的橡筋圈重新將木珠串合起來,又可以繼續再戴不浪費,也算是保留了一点点旅行的回憶...

      刪除
    2. 謝謝基哥的分享才是! ^-^
      這個海螺很大很美麗,木珠得到你的再串連得以重現丰采,真是幸運!
      往日我去旅行也喜歡買些天然製作的紀念品,在泰國買的貝殼比較多,在台灣就沒有買了,只是拍下照片吧了。在很多年前也收過一串天然核子製作的項鍊,但被染成紅色或綠色。

      刪除
    3. 对!正如你所說,以前去旅行會比較留意買些特別的紀念品或飾物手信之類,但近年漸漸已沒有這習慣了,或許只是買些零食手信而已!
      天然核子串成的項鍊又幾特別喎!也是在泰國旅行時買的嗎?

      刪除
    4. 那串天然植物核子製作的項鍊,是朋友去台灣旅行時買下來,回來送給我的禮物。我在泰國除了買了幾個貝殼,也買了一條黑繩骨象墮的項鍊和手鍊;買了一件絲質的女童服(泰絲也是很有名堂的),送給我姐姐的孩子。
      在老虎園的紀念品部,買了一對銀鑽色的海豚襟針,最後的一天買了肉鬆肉乾、芒果乾等食物。在台灣買的東西也有好幾樣。如果有時間我也想寫寫這些,回味一下。不過有些紀念品想再找出來,是有點困難。

      刪除
    5. Good idea!
      先揀D容易拎出來又有些特別故事可回味的也不錯^^

      刪除
    6. 你的提議很好,請你先寫些旅行購物的特別故事出來,好讓我學習一下吧。^0^

      刪除
    7. 近年外遊都比較少買紀念品了,都是食物手信為主吧^^!

      刪除
    8. 寫寫往日旅行購物的見聞也好呀! 吃了有否覺得不外如是 ? 抑或很有特色 ?

      刪除
    9. 咁我要先完成澳洲網誌先得!
      或許可加插D買野細節也無妨^^
      食物零食果類就一般般啦
      有些土產回來比咗人自己也沒試食過XXD

      刪除
    10. 係咁慢慢寫吧,先謝謝分享!

      刪除
  15. 宜家仲有冇人炒郵票或首日封?以前我都有儲,宜家都無留意了

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該冇回歸前炒得咁勁啦
      依家都是純粹興趣收藏居多吧^^!

      刪除