2009年12月9日 星期三

雨中為港足吶喊@小西灣

繼上周末貪得意殺入西九海濱長廊睇東亞運的「開幕大典」後,日前又突然有同事話有東亞運足球賽事飛,基爾當然立即累飯應啦!拎左飛放工就立即以9秒9高速閃去小西灣球場睇波。



其實基爾非特別鍾意睇足球,這次來小西灣睇香港Vs中國,也非抱住睇乜野大戰的心態,老實說也不過是「海軍鬥水兵」吧了!醉翁之意不在酒的基爾只想感受一下東亞運的比賽氣氛,也總算見識過香港辦國際大型運動會的場面,反正不用花錢買飛,所以即使落雨也要來,當然仲要現場直擊畀各位blog友仔睇睇啦!

來到球場時好彩雨稍停了,在南灣半島的小巴總站落車,穿過商場就來到球場。這裏對基爾來說也蠻熟悉的,因為舊公司就在附近,以前也留低唔少腳毛在這裏。拎住飛入場時原來也頗多人啊!真感到有點意外,唔係話東亞運的賽事場面好冷冷清清架咩?!相對於一般本地波周時都係演「神功戲」咁,今次喱場波都算係人氣勁!至於入場前還要排隊搜袋,算是聊勝於無的所謂「安檢」吧!



昔日由於工作關係,基爾有時都有機會「拉衫尾」到大球場、紅館、新伊館或維園網球場睇波,不過來小西灣球場還是首次,感覺上個球場都幾靚幾大。不過由於有跑道,觀眾席距離草地就稍嫌遠左少少,不過都算OK!唉~~~反正唔駛錢,都係唔應該再彈三彈四喇!

雖然見張飛係有劃分乜乜區,不過入到場基本上無乜人會理,都係自由坐,基爾就霸左個「底線位」,因為方便睇入波丫嘛!坐低無幾耐香港及中國隊就齊齊進場,然後仲有升旗唱國歌添,氣氛都唔錯架!同睇電視係唔同D~~



開波之後,雨勢由最初的毛毛雨到後來的綿密細雨,某程度上都影響了球員的發揮,大部分時間雙方都是在中場附近混戰,絕少埋門鏡頭。如果在家睇直播的話,老早就按捺不住轉了台,現場當然又唔會咁衰提早離場啦!反正山長水遠來到,咪當感受下現場氣氛,聽下D球迷嗌下打打氣又爆下粗、一齊開下汽水,又或者影下相拍拍片,不經不覺又過左半場。而上半場唯一有留心睇波的,咪就係24分鐘中國隊前鋒高迪接應角球在混戰中射入果球。

下半場雨勢愈落愈大,兩軍又係繼續中場混戰,那隊水皮中國國奧隊的攻勢也不見得有幾銳利,所以也沒甚看頭,基爾大部分時間都係與同行的friend吹水聚聚舊而已!有球迷嗌時就又嗌兩聲,都幾過癮架!



不過到了賽事末段,港隊突然一輪發力反擊,壓住中國隊係咁砌,正好就在基爾坐位前的禁區一帶,不斷又角球又罰球咁攻門,算係幾肉緊,可惜最後都無功而還,幸而因為喱一連串攻勢,又畀基爾影多幾張相同埋拍多段video畀大家睇下!

最後長雞一鳴90分鐘完場,香港雖然是以0﹕1飲恨,卻仍歷史性取得小組首名出線。雖則話係「讓賽式」的東亞運,但亦總算威返一次,對在場邊吶喊助威的球迷來說算係有交代。希望港隊延續神蹟,在四強贏埋北韓,就有機會在大球場爭金,創造香港足球又一個傳奇!



p.s.12月10日晚港隊於大球場舉行的四強戰,與北韓加時戰足120分鐘仍以1﹕1賽和, 結果互射12碼港隊勝4﹕2(總計勝5﹕3),周六決賽將與日本爭金



p.s.12月12日晚奇蹟真係發生左,香港竟然在決賽贏左日本,仲贏埋個東亞運男足金牌,仲贏埋三萬幾球迷……有無犀利得咁緊要呀!!!1985年5月19日,港隊在世界盃外圍賽戰勝中國取得小組出線權,當年基爾仲未識睇波,不過今次終於可以見港隊另一個歷史的一刻!

沒有留言:

張貼留言