2009年12月30日 星期三

Ruby Tuesday@九龍灣

上次食完米芝蓮一星的中式點心店,今次換換口味去試下美式餐廳Ruby Tuesday,因為有friend有五折卡,就即管去試試。事前基爾也不懶,上去open rice做定功課,睇睇人地有乜推介,並mark低三、四款必食之選,心諗應該無死喇卦!結果係~~~~


Jumbo Lump Crab Cake $118 / New Orleans Seafood $218

由於係周五晚的關係,為免要久等,同行友人已預早book左位。基爾收工較夜,但亦以極速趕去會合,不過去到其實都唔算太多人,絕對係可以hea食幾個鐘的地方。坐低打開個menu睇睇,其實傳統美式餐廳都不外乎食burger同埋大塊大塊扒之類的,anyway~~立即已鎖定之前在open rice睇過的幾道「招牌」菜式,咁多人話正,相信唔會咋得去邊卦!另外還order了上面的珍寶蟹餅同埋新奧爾良海鮮飯。個蟹餅其實一 D都唔珍寶,面積僅約一個茶杯碟咁大,未試真D味已經食晒!感覺上無乜味。至於海鮮飯基本上係一條龍利柳加幾隻蝦、西蘭花同車喱茄,無乜特別,飯身偏硬,屬鬼佬口味,通常佢地較愛食硬飯!大家睇到上面個價錢唔駛「嘩!」一聲,我係無打錯架,所以個人就覺得唔係太抵!


Colossal Burger $160

再食上面喱個招牌菜Colosal burger,因為見人地勁讚,當然要試一試。個飽其實都幾大個,塊牛肉亦幾juicy幾厚,唯一要挑剔的係唔夠芥醬。此外,落order時其實可以先叫廚房砌好再上台,不過我想感受下切大飽的滋味,同埋又要影下相呢~~~所以就決定原個上。不過原來個飽都幾鬼難切,搞到雞手鴨腳咁,下次都係切好先上為妙。餐廳內仲有好耐無見的salad bar。記得細個時去親pizza hut,都鍾意去玩喱種疊羅漢砌沙律玩意,食反而係其次,事實上基爾都唔太鍾意食沙律,不過最享受個過程,同埋疊到成座山咁拎返去畀人讚!依家大部分pizza hut都已經取消左個salad bar,無得再重溫這種鬥砌沙律的滋味。


Ribs(classic barbecue sauce) $258

最後試埋上面喱個燒豬肋骨!但可能因為之前食完果個大burger之後都飽左七成,所以食到喱味時已經幾飽。其實個肋骨本身唔太韌,而且都幾多肉汁,燒出黎亦幾香,但最弊係個BBQ醬汁,似乎太甜太濃,幾乎掩蓋晒肋骨本身的肉味,所以要扣分,結果亦幾乎無乜人吼,要好辛苦咁食埋佢,算係唔好浪費。 原本仲想試埋佢地個招牌甜品Chocolate Tallcake,但都因為太飽(同埋D野實在唔太滿意),所以都無叫到,慳返一舊水!埋單計4樣野都要$754,連埋加一要成$830,都幾貴呀!如果唔係有五折卡,基爾一定食唔起,話晒都唔係咩有錢仔丫嘛!況且論好味程度,頂多只能畀個B grade佢!
 
Ruby Tuesday
九龍灣德福廣場一期P26號舖

沒有留言:

張貼留言