2010年3月7日 星期日

華星冰室@灣仔

上次講過專程走去灣仔睇畫展,睇完畫展之後其實仲有下場,就係去搵食喇!由於基爾對灣仔一帶其實唔算太熟悉,茫無頭緒之際醒起之前歌王曹提過下面喱間野,好啦~~~就行過去望望先!



來到門口原來都有唔少人慕名而來,門面其實與一般茶餐廳差不多,但招牌上面有個貌似昔日華星唱片公司的大logo,聽說老闆也是以前華星的幕後要員云云。記憶中,這間餐廳開幕時,不少華星舊將如梁漢文、許志安、陳奕迅同楊千嬅等等都有專程來剪綵,場面都幾墟陷的,在娛樂版上佔有一定版面,所以都有留意到。好快有位坐低之後,睇睇個餐牌,其實唔太多選擇,都係一些茶餐廳最常見的「麥兜式」常餐即係特餐~~~特餐即係A餐~~~我諗如果食早餐或lunch都可能攀車邊滿意,不過如果晚餐就似乎就有點兒「寡」了,甚至乎一般的炒粉麵豬扒咖喱牛腩飯之類的也欠奉。算啦~~~就求其一次,志在試試,也無謂要求太高,畢竟是茶餐廳吧!



基爾叫的常餐主要係一碟叉燒湯意粉,都無話好食定唔好食了,另外上圖是同行的死擋Q叫的厚多士火腿配煎蛋,基爾叫的則是炒蛋(無影到相),值得一提係果件厚多士唔錯,比一般茶餐廳的厚一點,而且外脆內軟,至於炒蛋雖然簡簡單單,卻意料之外的有蛋味,看網上推介原來佢地係用味道較濃的日本雞蛋。

除左食之外,最重要當然係四圍望望餐廳內的裝修擺設,因為牆上掛左唔少華星昔日出版的黑膠唱片封套,有哥哥張國榮的、也有梅姐的幾張經典唱片,有些暗星甚至已說不出名字來,部分唱片封套還有歌手的親筆簽名,例如上面兩張哥哥的唱片,都算係幾珍貴的呢!所以黎喱間餐廳幫襯的,我諗絕大部分都志不在食咩好野架喇,只是為了憑弔一下這班80年代陪伴自己成長的樂壇巨星吧了!
 
華星冰室 Capital Cafe
灣仔克街6號廣生行大廈地下B1號舖

沒有留言:

張貼留言