2010年3月16日 星期二

天空之城乍現維港@鯽魚涌

雨餘花點滿紅橋 柳絮沾泥夜不消
曉霧忽無還忽有 春山如近複如遙



最近幾日又係超級潮濕的日子,所有的牆呀、地板呀、廁所呀、樓梯呀,全部都霉霉濕濕嗡嗡耷耷咁,春天可能就係咁架啦!雖然忽冷忽熱又潮潮濕濕非常唔自在,不過原來春天都有靚的一面,就好似走左入去迷離境界咁……



「嘩,你睇下出面幾靚!」同事E突然咁話~~~~本來埋首做緊野的基爾就住條頸慢慢拎過去裝下窗外的景色,WoW~~~好大霧呀,但又真係幾靚喎!最衰無帶相機啦~~~~不過唔驚,問同事C借佢架手機,然後即刻擒出去窗邊影幾張相先!



其實平時每逢大霧的時候,都會完全睇唔到對面海,只聽到遠處傳來的陣陣氣笛聲,連係咩船響的都睇唔到。不過今次特別就特別在,海面雖然完全畀濃霧蓋住,但在陽光下仍可清晰見到對面海獅子山、飛鵝山的山脊線,仲有紅磡的摩天豪宅添!



喱邊係油塘藍田秀茂坪一帶,同樣係埋在一堆「棉花」之中,好似真係浮在雲上的「天空之城」咁呀,而且仲好似去黃山睇雲海咁飄下飄下,確實係奇景!!!襯埋上面個藍天,簡直靚到暈,咁大個仔都未見過。香港,原來都可以好靚的!

沒有留言:

張貼留言