2010年4月16日 星期五

神奇櫻花實驗中篇

大家係咪好想睇下基爾果棵神奇櫻花樹依家又點呢?其實之前都擔心左一陣,唔知佢係咪真的會開花,因為說明書明明話會在24小時內開花的,但係等左成兩日都仲係得D樹枝,完全唔覺有咩花生出黎!其間仲問返Den,確實到底有無野搞錯左steps呢?結果係完全正確,咁唯一可以做的就只有繼續耐心地等落去吧!



— after 48 hours —

前幾日一覺醒來,又去睇下棵樹先~~~咦!有幾條個樹枝頭竟然無聲無息咁生左D粉紅色毛毛出黎喎!係咪就係出「櫻花」呢?!好野!終於搞出D成果,又真係幾過癮喎!好有成功感呢!雖然D「櫻花」唔係太多太密,不過都算ok啦!



— after 4 days —

再之後一日放工返到屋企一睇~~~~嘩!乜棵樹D櫻花多左咁多!成棵樹每條樹枝都生到粉紅一片、密密麻麻咁喎!真係靚左好多。Close-up影佢D花,好似D毛毛咁幾得意!睇返個說明書講,棵櫻花樹會開足一個月,遲D再影下佢畀大家睇睇!

8 則留言:

  1. 神奇櫻花~都唔錯喎~靚!
    祝你有個快樂/幸福的2014年~Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. Andy:真是一樣不錯的手信呢!!!!
      也祝你與家人有個幸福美滿享受生活的新一年^^

      刪除
  2. 回覆
    1. Teddy:大家咁話,身體健康生活愉快^^

      刪除
  3. 好正呀!邊度買?
    祝新年進步!事事如意!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 米:係日本手信來的,但實際邊度買我又無問當事人喎

      刪除
  4. 嘩~~哩個好好玩呀!!!女人女仔一定會超喜歡^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yan:係呀真係非常過癮,真係好似真花一樣會開花的呢^^

      刪除