2010年4月24日 星期六

與佛洛伊德解夢

記得基爾在U讀Yr1時,學人懶勁咁走去take左Psychology,每次上堂雖然都係聽到一舊雲咁,不過有時間讀到D理論又係幾得意的,即使未必完全明白晒。那時仲「快揭」過幾本巨著,但裏面究竟講過D咩detail野,過左咁多年當然早就畀返晒professor了!依稀仲記得揭過奧地利大師級學者Sigmund Freud代表作《Die Traumdeutung》(夢的解釋)……的頭果幾頁,這本書是佛洛伊德窮畢生精力研究「夢與潛意識」的心血力作,首章中他曾經講過﹕「我將會證明有一項心理學技術,使解釋夢成為可能,由於這項技術的應用,每個夢都顯示一種心理結構,充滿了意義,並且與清醒狀態時精神活動的特定部位有所聯繫。然後,我將盡力闡明夢所隱藏的奇異與曖昧,並由此推斷這些衝突或吻合的精神力量,正是形成我們的夢的原因。」 Believe it or not?!



基爾其實由細到大都幾多夢發的,不論白日定黑夜、噩定係好!有些醒來就忘掉了,有些卻會很深刻……夢裏面遇到的人和事,好多時都會係玩大兜亂,有時會同D同事一齊返到中學去上堂,有時又會同舊同學在office返工;有些地方從來沒有去過,但竟然又似曾在夢裏到過,總之就係妙不可言!

尋晚剛剛新鮮滾熱辣又發左個角色大兜亂的怪夢,夢中竟然見到好耐無見的舊同事M(平時基本上係唔會諗起佢,唔知點解發夢會見到佢?)不過場景就換成依家的公司,M仲變身成為一個麻煩client,將D新聞稿改完喱度又話要改果度,好似沒完沒了咁!身邊老細又不停咁勁追問基爾,個版夠究竟搞掂未,要遲版喇!D人真係辦事不力~~~~~~滿頭大汗的基爾最後忍唔住勁鬧M﹕「妖!到底你要改到幾時先至肯收手呀!!!」(現實生活中的基爾係從來唔會咁鬧人的,只有啞忍的份兒)。最後基爾激到成個扎醒左,仲滿頭大汗添!再望下床頭個鬧鐘,原來只係4:30am,好想繼續訓返,但可能因為心中猶有餘悸,結果都係眼光光到天矇光!

2 則留言: