2010年4月5日 星期一

小辣椒@北角

基爾細個時都叫做食得下辣,不過唔知點解大大下就越黎越怕食辣,記得有次冒險去食麻辣火窩仲食到個嘴腫左!雖然係咁,但早幾日難得有時間,食lunch時都去左下面喱間「小辣椒」食川菜!


圖上右﹕火腿津白 $35

其實喱間小辣椒距離公司也有一段路,平時一般都不會行咁遠去食晏,不過喱日難得有多點時間,加上本來想去旁邊果間「阿鴻小吃」,可能有blog友都聽過喱間食潮州打冷的食店早前拎左米芝蓮一星,所以又係勁多人,而且仲無得訂位,不過姑且去望望啦!因為唔熟路都搵左一陣先搵到。嘩!果然係好多人排隊~~~~算把啦!食晏又邊得咁多時間排隊,於是就鼠左去隔籬街的小辣椒食算了。


口水雞、蔥爆牛肉、燴炒土豆絲 $35 each

其實見到「小辣椒」喱個名堂,已有心理準備要破戒食下辣的了,不過打開餐牌發現其實都唔係樣樣菜式都辣的,不過同事話既然係黎食川菜,就要食下辣野!哎~~~求其啦,就硬住頭皮頂一次咁多!先來看看上面的口水雞、蔥爆牛肉同埋燴炒土豆絲,比較特別的係炒土豆絲,「土豆」即係薯仔,粵菜比較少用薯仔刨絲來煮,好多時都係咖喱雞翼燜薯仔吧!喱種刨絲「薯條」撈埋類似花椒八角的物體,食完之後條利已經有少少麻麻痺痺的感覺!


魚香茄子、炒豬雜 $35 each;蔥油餅 10

跟住仲食左上面的魚香茄子、蔥油餅同炒豬雜。喱幾樣基本上都唔辣,不過比較油膩,單看碟魚香茄子油光晶亮的賣相已知一二,基爾喱排腸胃唔好就盡量食少D。再者除左食街邊的魚蛋豬皮豬紅車仔麵之外,基爾基本上不食大腸豬肚之類的豬雜,所以喱碟炒豬雜幾乎「棄權」,只食左D青紅椒。至於蔥油餅都係唔好食,太硬太實,又無乜味,只得「肥淋淋」3個字,所以要飲檸茶消下滯!


回鍋肉炒年糕 $35 ;煎窩貼 $10/4隻;紅油抄手 $15

雖然已經飽左七八成,但未走得住,仲有上面幾樣未食!回鍋肉炒年糕唔辣,算幾好食;窩貼正,煎得夠香,基爾還是比較愛食滬菜,窩貼+小籠包+荳沙窩餅係每次去食上海菜的「必食三寶」。雖然喱間無小籠包,但紅油抄手都唔錯,屬中辣程度,只要唔食果D紅油就無事,有同事彈佢唔太正宗,不過基爾就幾鍾意。至於右上圖果碗有豬紅豆腐之類的物體,已經唔記得係乜野,也是比較少夾的一碟。總括而言,陰差陽錯下食左一餐唔算勁辣的川菜,但都算過得去,可以畀個B佢!

小辣椒 Little Chilli
北角北角道33號

4 則留言:

  1. 乜唔係會越食越辣咩?!基哥哥有番咁上下資歷應該小小辣茂問題之啱數^++^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔係咁食得辣, 以前讀書時好一點^^

      刪除
  2. 為何會顯示了2010 年的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱篇係舊yahoo blog搬過來的,所以用返舊blog的日子和時間
      奇哥會唔會keep住在blogger喱邊擺返條link方便我地去探你^^

      刪除