2010年6月18日 星期五

探進袋袋滋味行:下@布袋澳

上回講到歷盡千山萬水終於第一次見到「袋袋」全相的最精彩部份,當然唔會影兩張相就肯走,一定要再探進「袋袋」深處,發掘下佢最靚的一面。


崖上遠眺布袋澳全景 / 布袋澳有不少魚排 / 水退時海灣邊有不少淺灘泥沼

由偏僻的大拗門路左轉入更偏僻的布袋澳村路,再行十多分鐘就到了「袋袋」的底部,由這裏可以直線看到出海的「袋口」,也看到在寧靜海面上漂浮的小魚排,以及欣賞到整個圓圓的峽灣全景!雖然個肚已經頂唔住勁打鼓,但都要再忍一下,影多兩幀相先肯再往前行,走進這個世外桃園小漁村裏去。


入村後向小碼頭方向走,就見到不少海鮮酒家 / 由發記往外望,海面上停泊了不少舢舨

走進布袋澳村,兩旁就見到熟悉的海味檔,出售漁村常見的蝦醬元貝鹹魚之類的海味,但檔攤不太多,看店的公公婆婆也不會叫賣,只是閒坐著一面撥扇子一面看電視。相比大澳、長洲那些喧鬧的海味檔大街,這裏似乎更能感受小漁村風情。基爾唔識買海味,當然不想去「運吉」以免打擾那些公公婆婆,於是就直走進近碼頭邊的海鮮酒家,先醫下已經打鼓打到無乜力的肚皮。


揚州炒飯$50 / 椒鹽鮮魷$50 / 蝦醬通菜$50 / 白灼花螺$98 / 豉汁蟶子$190

由於是第一次來,也不知那間酒家好食,就求其選了有海邊棚屋風情的發記好了。老闆娘還熱情地帶基爾一行人來到一張臨海的靚台,fit到震!雖然時間已接近2:00pm過了午市,但依然乜菜式都可以任叫,服務態度確係Ichiban!立即睇睇menu上面有乜好野食先~~~~就先點了豉汁蟶子、椒鹽鮮魷、蝦醬通菜同埋揚州炒飯!蟶子雖然幾貴,不過確實物有所值,非常鮮味!椒鹽鮮魷則比想像中大碟,而且很脆卜卜兼惹味;通菜及炒飯則一般貨色,勝在夠大大碟,一定夠飽。


粉絲蒸貴妃貝$25each / 寧靜的布袋澳碼頭

後來忍唔到口再encore,加了白灼花螺同埋粉絲蒸貴妃貝,果然無叫錯,兩樣同樣好新鮮,花螺無泥味,外貌睇黎非常乾淨,螺肉又夠彈牙,連本來附上的甜辣醬也不用點,就咁食最鮮味!至於貴妃貝則是因為見到隔籬台有叫,望落好似幾正咁,雖然要成$25隻,不過都好想試下。貴妃貝的外形其實有D似一般扇貝,不過舊肉就大隻D,而且肉身爽夾滑,鮮味十足,雖然唔算好抵,但也值得一試。


布袋澳村內的海味檔 / 洪聖宮 / 疲累的腿 / 回程時路經鑽石山荷里活廣場,有小型足球賽睇 / 16號小巴來往寶琳與布袋澳($7.5)

食飽飽之後,再加碼叫了$7碗的綠豆沙、西米露、涼粉冰之類的甜品,可以一路慢食一路hea坐傾下偈,一面欣賞下布袋澳的靚景,總算是為這次尋訪「袋袋」之行畫上完滿的句號。看看手錶原來已3點多,在布袋澳小市集閒蕩一陣就打道回府,坐小巴返回煩囂的鬧市中……

附錄﹕西貢布袋澳路線圖



(1) 將軍澳寶琳站;(2) 將軍澳坑口站;(3) 西貢三育中學; (4) 清水灣一灘;(5) 清水灣二灘;(6) 布袋澳;(7) 發記海鮮酒家

沒有留言:

張貼留言