2010年8月14日 星期六

椰汁大菜糕

翻查上一次講煮野食,到依家原來又隔左成好耐!生手再上陣,為防搞到廚房火燭,都係整D簡簡單單的為上策,以免失禮街坊。



記得細個時每逢七夕(七月初七),基爾媽都會整椰汁大菜糕畀基爾食,就如新年會整蘿蔔糕、角仔;端午節會包?;年尾做冬就會搓湯丸……不過今時今日七夕老實說已經沒有什麼節日氣氛,為免連整大菜糕喱味家傳甜品也會一同失傳,基爾就的起心肝在七夕節前向基爾媽偷師,實行為承傳中國傳統美食文化出一點棉力。~~~~~會否作得大左少少呢?!



其實整大菜糕比之前整的紅豆糕還要簡單,材料方面只需要半兩大菜、水、幾粒冰糖同埋一罐細裝椰漿就可以了。本來還可加一罐細裝花奶,不過基爾因為「年事漸高」,為了活耐一點,所以要食得健康一點,今次就專登「走奶」,看看味道會否差很遠。唔講太多廢話,拿拿林摺高衫袖開工先!



Step 1﹕用清水先浸一浸果塊大菜,令它變成軟身。「大菜」其實係乜野黎架呢?鍾意查根究底的基爾在網上查出,原來大菜係由海藻提煉出來的一種植物膠質原料,感覺上比較天然,至少比?喱健康一點,而且性質偏涼,最適合夏日炎炎三伏暑天時節作為消暑食材。
Step 2﹕以普通食飯碗量7至8碗清水倒進煲內,然後將已經浸軟的大菜趁凍水掉進煲內,連同幾粒冰糖一齊煮溶(也可用片糖,但整出來的糕身會呈深色一點)。
Step 3﹕當整煲大菜糖水滾起後,再倒入椰漿搞勻;滾起後就可以熄火。
Step 4﹕在室溫下稍稍攤涼,就要立即倒進盛器內,大菜椰漿糖水會迅速自動凝固成糕狀。
Step 5﹕完全攤涼凝固後,可鋪上保鮮紙放入雪櫃雪凍才食,更加好味。




整完後當然要試食同埋做少少賽後檢討。由於今次唔放花奶,大菜糕身較呈現晶瑩剔透狀,糕頂側明顯有一層薄薄的椰漿糕,食落爽脆清新,但就少了淡奶的香味和細滑感覺。記得細個時見基爾媽整大菜糕,在煮滾大菜椰漿糖水熄火之後,還會打上蛋花,做出來的大菜糕會有蛋絲花紋圖案,更加美觀,且有更綿密的口感,不會一咬即散,下次緊記要加返。總括而言尚算成功,不失為一道美味的消暑甜品~~~~~正!

4 則留言:

  1. 七夕就會整大菜糕,喺咪佛教拜神的習俗!
    椰汁大菜糕還打上蛋花,蛋絲花紋圖案會否被遮蓋?:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱篇咁都畀你摷得返,真犀利XXXD
      又唔會喎,反轉就可以睇到蛋花

      刪除
    2. 一google"七夕就會整大菜糕"就摷到!:P

      刪除