2010年12月20日 星期一

韓國錦城飯店@尖沙嘴

之前掛住寫世博遊,連米G蓮都少左出巡。其實早幾日凍到得返5、6度果幾日,都有冒住冰冷寒風放工飆出尖沙嘴,就係為左試試下面喱間「韓國錦城飯店」。


錦城的門面不算太搶眼,隨時行過左都唔知 / 十小碟前菜和燒牛肋肉

諗返都有幾年無食過韓燒,其實唔係唔鍾意食,不過每次燒完後D衫都會成陣BBQ味,加上幾熱氣,所以少食。對上一次係食應該係旺角登打士街果間「梨和園」,但它兼營日式料理和打邊爐,味道一般,查返資料原來仲執埋笠添!另外,5、6年前亦幫襯過較大路的「漢陽苑」,以及另一間同在尖沙嘴的「釜山」!


十小碟前菜之一Kimchi唔算太辣 / 燒羊肉 / 石頭窩飯 $90

由於無帶新歡Pentax去,要用返電話影!講返喱餐,由於無得訂位,趕到去時友人已拎好籌,由於要等,就先去逛逛隔籬街的天地書局。很喜歡逛這間書店,因為通常都好少人,夠清靜又有凳坐,是等人等食的「隱閉聖地」。後來老闆娘打來話有位,就行返去開餐。來到樓上雅座坐好後,先來的是十小碟前菜,有泡菜、小魚乾、芽菜、菠菜、豆腐、雜菜沙律、酸菜魚片等,陣勢非常強勁,另外再叫了牛內和羊肉作燒烤,當然還要試試「鎮店招牌菜」的石頭窩飯。


食咁多熱氣野要歎返杯茶先 / 海鮮蔥油餅 $150 / 燒羊肉

十小碟前菜當中,基爾較愛泡菜、菠菜和酸菜魚片,小魚乾就太鹹,芽菜豆腐和沙律一般。牛肋肉和羊肉都是水準之作,燒起來夠香,只是切得較零碎,份量太少唔太抵食。石頭窩飯則用珍珠米煮成,算係足料,由侍應姐姐即席加辣醬撈成,味道OK,如果愛食煲仔飯的應該會鍾意,因為都幾多飯焦。另一味可以畀distinction的是海鮮蔥油餅,上碟時有成7、8大片,有點似pizza,餡料主要係青椒、蔥和魷魚,其實本來基爾係唔食蔥的,但食落無乜蔥味,批邊脆脆地又幾好食,不過食兩片已經好飽飽滯滯。


海港城今年的聖誕燈飾比以往遜色 / 街上見到新劃設的禁煙區

因為人少所以唔係叫好多味,埋單計約$140 per head,都算係可以一試之選。食飽飽後睇錶都係9點幾,於是就順便行去海港城睇下聖誕燈飾當散步。記憶中都好多年無睇燈飾,比較有記憶的是幾年前海港城門前那架小火車,非常壯觀!今年就真係好一般,而且人又多,望兩眼都係走人。另外唔知近來大家行街時有冇留意地面上畫的喱D所謂「禁煙區」,基爾雖然唔食煙也怕聞二手煙,但都覺得喱D「禁煙區」幾戇居,因為界內界外吸煙對他人的影響根本無分別。


1881 Heritage的旋轉木馬燈飾比較可觀 / 附近一帶名店逼滿內地自由行同胞

由於海港城無咩睇,於是再行過去1881 Heritage,之前見人影過喱度的旋轉木馬燈飾唔錯。限於手機拍攝關係,當然唔會影到咩靚相,不過喱個兩層旋轉木馬燈飾確實係唔錯的,甚至有人專程黎影婚紗相,都幾誇張!


聖誕燈飾襯托下的前水警總部 / 旋轉木馬可惜只是擺設,不能騎上去玩

夜色下的1881 Heritage其實都幾靚,之前基爾都有黎影過(詳見﹕白之戀人一八八一)。不過由於今次四周圍都幾多人,加上簡陋攝影器材所限,影兩三張已經無乜心機再影,附近的名店又無咩睇,所以再行返出海傍星光大道逛逛。


永安、香格里拉、洲際一帶尖東海傍,計起來至少有10年無來過睇燈飾

睇新聞都話今年聖飾大不如前,來到尖東海傍就絕對感受到,基本上大廈外場都係一些陳年行貨,無乜特色或令人眼前一亮之作。本來以為可以由新世界那邊屈返入室內避寒,點知去到先醒起新世界正準備拆卸所以都圍晒木板,被迫要冒住攝氏5度的維港颳面寒風行晒成條星光大道,最後到中國城大噴泉那邊才有天橋行返入去,但已經凍到流晒鼻水,算係一次幾難忘的尖東自由行睇燈飾之旅。
 
韓國錦城飯店 Korea Kam Sing Restaurant
尖沙咀堪富利士道5號地下

2 則留言:

  1. 我偷偷溜去香港回来了:P 那里好冷...晚上应该都是10++度 ... 晚上去星光大道直发抖!

    回覆刪除
    回覆
    1. Angel:星光大道近海邊好當風,真係好凍的!
      食韓燒可以保暖一點啊^^

      刪除