2012年9月25日 星期二

青藏牛肉麵@北角

星期六若要返工,通常都不帶飯,又可以跟同事出去試新野,喱日就揀左喱間青藏牛肉麵。



喱間麵店位於一條橫街小巷裏,如果不是在街口豎立了一個易拉架廣告牌,基本上都唔易搵到!



基爾唔太食牛肉點解都來幫襯?因為其實佢除左牛之外,仲有好多其他小食,例如上圖的香酥腐皮卷和麻香涼玉子豆腐,都是不錯之選!



另外,上圖左喱串孜然羊肉串都幾唔錯,肉汁豐富,少少羶但接受到!如果怕羶也可揀孜然牛肉串。主菜係碗麵,基爾點的這碗青藏羊肉拉麵,肉質與羊肉串又有點分別,拉麵之外仲有刀削麵選擇。唯一係冷氣不太夠,食到大汗疊細汗,可留待秋涼後再來encore。
 
青藏牛肉麵 Noodles
北角錦屏街27A號地舖

2 則留言:

  1. 青藏羊肉拉麵 看起来好好吃! 汤头一定很棒! 我很喜欢喝热浑浑的汤 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Angel:冬天去吃還不錯, 夏天就有點熱:P

      刪除