2012年10月15日 星期一

極拉麵串燒Bar@北角

今次出巡的極拉麵串燒Bar,與之前講過的Big Bite和ibis都是在同一條街,喱日本來諗住去ibis食lunch,點知行過喱間拉麵店時發現原來佢weekdays的1:45pm之後有八折,既然咁抵就改變策略,入去試下!



店裏與Big Bite一樣,也屬蚊型陳設的餐廳,幸好來到時已過了食晏繁忙時間,所以人客不多,不算太逼。雖說這是間拉麵店,不過看過menu後發現食飯比較抵(拉麵大部份五十幾蚊碗),與同事各自叫了燒牛肉和燒雞肉飯定食,也不過三十幾蚊(未計八折)。



珍珠米飯和雞肉的份量很足,沒有因為八折而變成「迷你版」,同事說燒牛肉飯也不俗,最搞笑係用Asahi杯飲凍檸茶都係第一次。由於實在抵食,後來又去encore多次,基爾試過燒牛?飯,比雞肉更正!值得一提係店裏長期播放超正的80年代中英日金曲,有陳慧嫻、林憶蓮、林姍姍、松田聖子、柏原芳惠、Wham、Pet Shop Boys……輪住陪食飯,真係食完都卦住聽歌唔捨得走,老闆的品味與基爾甚為一致,或許是同年代人!
 
極拉麵串燒Bar
北角渣華道148號嘉威大廈地下12號舖

沒有留言:

張貼留言