2013年2月15日 星期五

薩莉亞意式餐廳@北角

農曆新年後第一日開工,重點節目當然係與同事開心食返個「開年lunch」啦!



同事推介喱間意式餐廳非常抵食,選擇又多,一於去試下。喱日來到雖然仍是公眾紅字假期但都完全唔駛等位,即時入座睇睇menu有咩好野食先。



卡位對正個Fontana di Trevi,比少少幻想置身在羅馬許願泉旁的廳餐嘆個lunch……前面有幾部自助飲品的水機,加錢可以任飲;menu裏大部份菜式都係廿零三十蚊,唔駛諗一於狂嗌!



先來個波菜煙三文魚忌廉意粉,實物的賣相不會同menu差很遠,激讚!黑椒蜆肉鐵板煮比較乾身但蜆味濃郁,有別於一般吃慣的中式或日式煮蜆。



去意式餐廳點少得pizza,叫了這個比較有特色的水牛芝士批,只係$29!仲有成8寸咁大個,其他餐廳可能只食到一角仔而已;另外仲有Shrimp Doria和海鮮焗飯。



仲唔夠食?再叫多個甜蝦沙律和水牛芝士,同樣是抵食夾好味道。



所有碟都係閃電照晒鏡……食力果真驚人!



最後又點少得叫甜品:Custard Pudding和Dreyer's雪糕,後者只售$6杯,仲有美國開心果和紐約式藍莓芝士餅兩款味道選擇……這餐蛇年開年飯真係要畀足95分!
 
薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
北角英皇道416號新都城大廈地下2-3號舖

2 則留言: