2013年8月14日 星期三

武藝人生李小龍@文化博物館

睇完劉培基時裝作品展後,再上一層樓還有不可不看的李小龍展,門口同樣有張巨幅人頭照,一定不會找錯門口。



周三是博物館免費日,李小龍展覽本來也不用另外購票入場,不過由於參觀人數實在太多,為免逼爆展廳所以都要按規定先去地下大堂排長龍拎入場券。



由於基爾只能拎到4:30pm的飛,仲有成兩個幾鐘咁點算好呢?幸好博物館裏仲有唔少野睇,例如下圖喱個在大堂正門長樓梯上樹立的巨型李小龍像,就吸引左唔少fans來影相。



下圖左的小展廳同樣要憑票入場,裏面展出的主要是李小龍電影的紀念品,還有不少青蜂俠的玩具(可惜不能拍照)。



另外還去了小劇院看了一齣關於李小龍一生的紀錄片,影片長達1個多小時,當中訪問了李小龍的姐弟太太女兒和一大班朋友,基爾覺得非常值得一看。



至於主展廳本身設計很有懷舊味,部份還重塑了李小龍電影中的經典場景,比較可惜是不能拍照(今次好乖無偷影),有興趣的blog友就要親身去睇了。

6 則留言:

  1. 一代巨星好值得世人一再懷念。

    回覆刪除
  2. 我都想認識一下李小龍,有時間去睇睇先~

    回覆刪除
    回覆
    1. Matthew:不妨去睇下,依家少啲人唔駛咁多人排隊

      刪除
  3. 好似幾吸引咁,不過我都係覺得將九龍塘舊居改成博物館啱Feel啲

    回覆刪除